Σάλος έχει ξεσπάσει από χθες το βράδυ στη Μαδρίτη αδέρφια μου, γιά ένα θέμα που αν δεν το αναδεικνύαμε μόνοι μας δεν θα το έπαιρνε κανείς χαμπάρι. Αλλά έτσι είναι. Οταν είσαι μεγάλος σύλλογος, φροντίζεις να είσαι σε όλα. Οχι μόνο στις κούπες. Ομιλώ γιά τους πανηγυρισμούς του Ντάνι και του Τιάγκο μετά το πέμπτο γκολ της Μπάρσα που θεωρήθηκε πως προσβάλλουν τους αντίπαλους οπαδούς. Την ώρα του αγώνα ο ίδιος ο Πουγιόλ σταμάτησε τον βραζιλιάνικο χορό των δύο συμπαικτών του αγριοκοιτάζοντάς τους, ενώ μετά το παιχνίδι τόσο ο Πεπ όσο και οι ίδιοι οι πρωταγωνιστές ζήτησαν συγγνώμη και υποσχέθηκαν να μην ξανασυμβεί.
Στο λευκό στρατόπεδο λοιπόν, πήραν την πάσα και την έκαναν ... παντιέρα!
"Να ποιό είναι το ήθος των blaugrana"! κραυγάζουν σήμερα τα μαδριλένικα portals, τα οποία μάλιστα φροντίζουν να εμπλέξουν και τον Γκουαρντιόλα σ αυτή την συμπεριφορά, αφού το πνεύμα και το ύφος της ομάδας αυτός το έχει διδάξει. Η αμηχανία με την αποχώρηση ενός απόλυτα επιτυχημένου προπονητή, ενός ανθρώπου γιά τον οποίο οι πάντες αναφέρονται με κολακευτικά σχόλια (πλην του Καράνκα και του ... ταβερνιάρη εκπροσώπου του Μουρίνιο) τη στιγμή που ο δικός τους προπονητής παραμένει γατζωμένος σχεδόν εκλιπαρώντας σε μιά καρέκλα, γιά να φέρνει ένα τίτλο το χρόνο αλλά και ... ευγενές δακτυλοδειχτούμενο ήθος, τους οδηγεί να προσπαθούν να πλήξουν την εικόνα του Γκουαρντιόλα ο οποίος τείνει να αγιοποιηθεί στα μάτια όχι μόνο των οπαδών της Μπάρσα αλλά και όλων των φιλάθλων. Ο προπονητής λοιπόν που απαξιώνει τους συναδέλφους του, που βάζει δάχτυλα στα μάτια, που περιμένει διαιτητές στα γκαράζ, που ξυπνάει το ζώο στο εσώψυχο του Πέπε και του Ράμος, που ζητάει στον πάγκο της Βιγιαρεάλ να σωπάσει επειδή έβαλε γκολ, που τα χώνει στους παίκτες του όταν τηρούν το φερ πλέϊ, που εκθρέφει "χρυσά" παιδιά που αφιερώνουν τα γκολ στα μπούτια τους, που θεωρεί μόνο ό,τι κάνει ο ίδιος σημαντικό, είναι υπόδειγμα ηθικής και έκπτωτος είναι ο Γκουαρντιόλα επειδή ο Αλβες με τον Τιάγκο χόρευαν σάμπα μετά το πέμπτο γκολ χθες βράδυ...
Θα συνιστούσα στους καλούς οπαδούς και κονδυλοφόρους της Μαδρίτης να επιδείξουν περισσότερη ψυχραιμία. Καταννοώ πως το άγνωστο που λέγεται Τίτο Βιλανόβα τους φέρνει σε άβολη θέση, καθώς δεν ξέρουν ακόμα πώς να φερθούν: να κράξουν από τώρα γιά τον "άσημο" νέο προπονητή της Μπάρσα ή να περιμένουν μήπως κι αυτός τους επιφυλάσει καμιά εξάρα μέσα στο σπίτι τους σαν τον προηγούμενο;
Οπως και να έχει, η τακτική του βαράμε το σαμάρι επειδή δεν μπορούμε να βαρέσουμε το γαϊδούρι στην προκειμένη περίπτωση μόνο άφθονο γέλιο μπορεί να προκαλέσει. Οι οπαδοί του "Μου το δάχτυλό σου μας δείχνει το δρόμο" δεν μπορούν να παραδίδουν μαθήματα ηθικής σε κανέναν. Είναι η ενσάρκωση του απόλυτου κακού και ως τέτοιοι θα περάσουν στην ιστορία

2 σχόλια:
Νομίζω πως δεν ήταν καθόλου προκλητικός ο χορός των Dani και Thiago, πολύ κακό για το τίποτα. Ούτε η αντίδραση Puyol μου άρεσε, ούτε του Guardiola. Βάλανε ένα ωραίο γκολ, χάρηκαν και χόρεψαν. Οι πανηγυρισμοί είναι ένα όμορφο κομμάτι του ποδοσφαίρου !
για τον ροναλντο και τον νευμαρ που χωρευουν ai se tu pego ειπαν τιποτα? ελεος δηλαδη
Δημοσίευση σχολίου