Τετάρτη 25 Απριλίου 2012

Ίσως την Πέμπτη η συνάντηση Ροσέλ - Γκουαρντιόλα


Για μία ώρα συναντήθηκαν σήμερα το απόγευμα στα γραφεία του συλλόγου ο Σάντρο Ροσέλ με τον Άντονι Θουμπιθαρέτα με θέμα συζήτησης τον σχεδιασμό της επόμενης αγωνιστικής περιόδου. 

Την Πέμπτη πιθανολογείται ότι θα πραγματοποιηθεί και η συνάντηση του προέδρου με τον Γκουαρντιόλα ,το συμβόλαιο του οποίου λήγει στις 30 Ιουνίου. Το θέμα της ανανέωσης ή μη , της συνεργασίας του Καταλανού τεχνικού με την Μπάρσα , δεν θα κρατήσει για πολύ ακόμη , όπως άλλωστε δήλωσε και ο ίδιος ο Πεπ, στην χθεσινή συνέντευξη τύπου, μετά τον αγώνα με την Τσέλσι. Εν αναμονή λοιπόν εξελίξεων..

πηγή : Sport.es

Δεν υπάρχουν σχόλια: