Από το Σύνδεσμο Φίλων Μπαρτσελόνα Αθήνας (Penya barcelonista d' Atenes) λάβαμε το ακόλουθο δελτίο τύπου το οποίο αναδημοσιεύουμε
Ο Σύνδεσμος Φίλων Μπαρσελόνα Αθήνας (Penya Barcelonista
d’ Atenes), τηρώντας την
υπόσχεσή του ότι το 2012 θα είναι έτος αφιερωμένο στο καυτό ζήτημα της
κοινωνικής προσφοράς, συνεχίζει τη σειρά δράσεων που αυτή τη φορά τον φέρνει
κοντά στην Ελληνική Εταιρεία
Προστασίας και Αποκαταστάσεως Αναπήρων Παίδων (ΕΛΕΠΑΠ).
Το βράδυ της Παρασκευής 6 Απριλίου, δύο ελπιδοφόρα ελληνικά
ροκ συγκροτήματα, οι Puta Misery
& οι The Coogars,
ανεβαίνουν στη σκηνή του Floral στην πλατεία Εξαρχείων και παίζουν σε μια συναυλία της
οποίας τα έσοδα θα διατεθούν στον ανωτέρω φορέα!!!
Να είστε όλοι εκεί κατά τις 9.00, σε μια βραδιά που θα έχει γενική
είσοδο 5 ευρώ και που θα διανθιστεί με εκπλήξεις που μόνον η Penya Barcelonista
d’ Atenes ξέρει να σκαρώνει για
τους φίλους της!!!

1 σχόλιο:
i BARCA enonei.......
Δημοσίευση σχολίου