Παρασκευή 13 Απριλίου 2012

Ιατρικό δελτίο σοβαρών τραυματισμών




 Για τον Αμπιντάλ δεν υπάρχει κάποια νεότερη ιατρική ενημέρωση για την πορεία της επέμβασής του.Όσο αφορά τους υπόλοιπους σοβαρούς και μη τραυματισμούς η κατάσταση έχει ως εξής:

 Ramon Cugat (γιατρός Μπάρσα): «Ο Afellay έχει ανακτήσει καλά.Χθες αποφασίσαμε να του δώσουμε την άδεια να αγωνιστεί. Όποτε το προπονητικό team θeλήσει,μπορεί να παίξει."

Οι Άλβες και Πικέ προπονούνται αυτή τη στιγμή με την ομάδα,ο Κεϊτά έχει ενοχλήσεις στο δεξί του μηρό και προπονείται ατομικά.

Cugat:«Ο Φοντάς έχει κίνητρο,είναι σε μεγάλα κέφια.Εργάζεται σκληρά για να ανακάμψει,δύο προπονήσεις κάθε μέρα, πρωί και απόγευμα

Ο David Villa βρίσκεται στο τελευταίο στάδιο της αποθεραπείας του από το σπασμένο πόδι του και θα μπορούσε σύντομα να αρχίσει να προπονείται  με την ομάδα.

Ramon Cugat (γιατρός): "Ο Βίγια αναρρώνει πολύ καλά, δεν μπορώ να πω πότε θα είναι πίσω,ο παίκτης είναι υπεύθυνος, δεν μπορούμε να βιάσουμε τα πράγματα."

Βίγια:"Είμαι πολύ αισιόδοξος, θα ολοκληρώσουμε όλα τα στάδια της αποθεραπείας.Δεν είμαστε εκεί ακόμα, αλλά το πόδι μου είναι καλύτερα κάθε μέρα
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: