Πέμπτη 19 Απριλίου 2012

Δηλώσεις μετά τον αγώνα με την Chelsea

Drogba: "Νομίζω ότι έχουμε μάθει και έχουμε βελτιωθεί σε σχέση με τρία χρόνια πριν. Είμαστε ευχαριστημένοι γιατί το αποτέλεσμα είναι καλό. Τώρα πρέπει να πάμε εκεί και να σκοράρουμε για να περάσουμε."


John Terry: "Έπρεπε να είμαστε υπομονετικοί απόψε. Δεν αγγίξαμε την μπάλα για τα πρώτα 15 λεπτά. Ο Didier [Drogba] δούλεψε πάρα πολύ και όλοι εμφανίστηκαν ακούραστοι."


Iniesta: "Η Chelsea εκμεταλλεύτηκε την ευκαιρία που είχε ενώ σε εμάς έλειπε το φονικό ένστικτο του γκολ."

"Θα παίξουμε μπροστά από τους οπαδούς μας την επόμενη εβδομάδα και πρέπει να είμαστε επιθετικοί στο σπίτι μας."


Di Matteo: "Είναι ένα πολύ καλό αποτέλεσμα. Το ξέραμε ότι έπρεπε να κάνουμε πολλά στην άμυνα απέναντι τους. Το ξέραμε ότι θα είχαν μεγάλη κατοχή. Έπρεπε να μειώσουμε τους κινδύνους και να είμαστε συνεπείς όταν είχαμε ευκαιρίες."


Guardiola: "Το δεύτερο παιχνίδι θα είναι ίδιο, η Chelsea θα έχει δέκα παίκτες μέσα στην περιοχή ας δούμε αν θα έχουμε μεγαλύτερη έμπνευση. Είναι μια μεγάλη πρόκληση."

"Αν θέλουμε να γίνουμε πάλι ένας από τους μεγάλους, πρέπει να παίξουμε πολύ καλά στο Camp Nou."

"Ήταν πάνω κάτω το παιχνίδι που περιμέναμε. Δημιουργήσαμε περισσότερες ευκαιρίες απ' όσο φανταστήκαμε αλλά δεν μπορέσαμε να σκοράρουμε."

"Το να ανατρέψουμε τα πράγματα είναι μια μεγάλη πρόκληση, δεχόμαστε την πρόκληση και θα προσπαθήσουμε να το κάνουμε."

"Η Chelsea σπατάλησε πολύ χρόνο, ειδικά ο Drogba; Παίζουν με τον καλύτερο τρόπο που μπορούν θα πρέπει να ξέρουμε πως να το αντιμετωπίσουμε."

"Τα επόμενα δύο παιχνίδια οι μεγαλύτερες προκλήσεις στην προπονητική μου καριέρα; Το ότι έχουμε φτάσει μέχρι εδώ σε όλες τις διοργανώσεις είναι το βασικό."

"Η πρόκληση είναι να δημιουργήσουμε 24 ευκαιρίες την Τρίτη όπως κάναμε σήμερα και να σκοράρουμε από αυτές."


Δεν υπάρχουν σχόλια: