Κυριακή 1 Απριλίου 2012

Video: Busquets ο εγκεφαλικός


2 σχόλια:

Mr.Elkins είπε...

Καταπληκτικός παίχτης, και λόγω θέσης η δουλειά που κάνει δεν γίνεται τόσο αισθητή. Τεράστιε και πανέξυπνε Sergio μείνε για πάντα στην Barca.

Μπράβο σου Νίκο που ανέβασες το βίντεο αυτό.

kostas είπε...

μινι σεμιναριο ποδοσφαιρου το βιντεο.θεωρω τον σερχιο ενα απο τα 3-4 πολυτιμοτερα γραναζια της λειτουργιας της μπαρσα ειδικα τωρα που σιγα σιγα μεγαλωνει ο τσαβι.ο ανθρωπος ισορροπια στην ομαδα.