Κυριακή 8 Απριλίου 2012

Δηλώσεις μετά τον αγώνα με την Zaragoza

Guardiola: "Ήταν ένα δύσκολο παιχνίδι λόγω του αντιπάλου, του γηπέδου και του παιχνιδιού μεσοβδόμαδα ... αλλά τα πήγαμε καλά."

"Ο Alves ένιωσε κάποιες μυικές ενοχλήσεις και ζήτησε την αλλαγή. Θα κάνουμε περαιτέρω εξετάσεις αργότερα."

"Το γήπεδο επηρεάζει το παιχνίδι μας πολύ, αλλά πρέπει να εξοικειωθήκαμε και να μην κάνουμε παράπονα. Το ποδόσφαιρο δεν είναι μπάσκετ, όπου η μπάλα αναπηδά πάντα καλά."

"Ο Alexis ήταν καθοριστικός σε όλες τις ενέργειες που συμμετείχε, ήταν πολύ καλός σήμερα."

"Ο Pedro τα πάει καλύτερα τον τελευταίο μήνα. Σήμερα δούλεψε σκληρά αλλά χρειαζόταν αυτό το γκολ. Είμαστε χαρούμενοι που σκόραρε."

"Εκτός από το παιχνίδι στην Athletic και μερικά ακόμη όλοι αφήνουν το χορτάρι να μεγαλώσει πολύ, αλλά πρέπει να συνηθίσουμε."

"Ίσως ήταν δύσκολο για τον Valdes να σώσει το πέναλτι του Aranda αν το γήπεδο ήταν σε τέλεια κατάσταση."


Iniesta: "Συνεχίζουμε να προσθέτουμε 3 βαθμούς. Αυτό τον μήνα θα καθοριστούν τα πάντα."


Puyol: "Ξέραμε ότι η Zaragoza ήταν σε πολύ καλή κατάσταση. Αυτοί οι βαθμοί είναι πάρα πολύ σημαντικοί. Κάναμε την δουλειά μας σήμερα αλλά έχουμε ακόμη πολλά μπροστά μας."


Valdes: "Πάντα αναλύουμε τους αντιπάλους και ξέρουμε πως χτυπούν τα πέναλτι. Σήμερα ήμουν τυχερός που έπιασα ένα."


Δεν υπάρχουν σχόλια: