Κυριακή 13 Μαΐου 2012

Νίκη για Μπάρσα Β επί της Αλμερία (1-2)


Με τον Ντελοφέου να βρίσκεται σε μεγάλη μέρα, η Μπάρσα νίκησε την Αλμερία εκτός έδρας με 1-2, και πήρε το πρώτο της τρίποντο μακριά από το Μίνι Εστάντι, έπειτα από σχεδόν 6 μήνες! 



Το παιχνίδι ήταν μοιρασμένο, με την ομάδα μας να κυριαρχεί στο πρώτο μέρος, και την Αλμερία στο δεύτερο, έχοντας αρκετές ευκαιρίες να μειώσει το σκορ πολύ νωρίτερα. Το σκορ άνοιξε στο 31ο λεπτό όταν ο Ντελοφέου πήρε την μπάλα από δεξιά, πέρασε το προσωπικό του αντίπαλο και την κατάλληλη στιγμή γύρισε την μπάλα στο ύψος της μικρής περιοχής, όπου ο επερχόμενος Σέρχι Ρομπέρτο, δεν δυσκολεύτηκε να γράψει το 0-1. Το 0-2 σημειώθηκε στο 44, όταν σε αντεπίθεση της Μπάρσα, ο Ντελοφέου πήρε τη μπάλα από τα δεξιά, συνέκλινε στην περιοχή, άδειασε δύο αντιπάλους και διαμόρφωσε με κοντινό πλασέ το 0-2, το οποίο ήταν και το σκορ του α' μέρους. 

Το δεύτερο ημίχρονο είχε εντελώς διαφορετική εικόνα με την Αλμερία να έχει το πάνω χέρι, να δημιουργεί αρκετές φάσεις, αλλά να συναντάει ένα τρομερό Ζόρντι Μασίπ απέναντι της, ο οποίος έκανε 4 εξαιρετικές επεμβάσεις. Τελικά η Αλμερία κατάφερε να μειώσει το σκορ στο 94 με ένα σουτ του Ortiz έξω από την περιοχή, το οποίο αιφνιδίασε τον τερματοφύλακα της Μπάρσα. Μετά το τελευταίο σφύριγμα του διαιτητή, η ομάδα μας πανηγύρισε έπειτα από έξι μήνες και το διπλό επί της Θεούτα (0-2), τους πρώτους της 3 πόντους μακριά από το Μίνι Εστάντι. 

Συνθέσεις

Αλμερία: Rafita, C.Garcia, Jakobsen, Bautista, Verzi, Bernardello, Corona (Soriano 54m.), Aaron (Jonathan 54m.), Vidal (Ortiz 79m.) και Ulloa. 

Μπάρσα Β': Masip, Muniesa, Planas, Balliu, Gomez, Luis Gustavo Ledes, Sergi Roberto, Dos Santos (Espinosa 88m.), Rafinha, Deulofeu (Riverola 73m.), Rodri (Carmona 93m.)

Τα γκολ και οι καλύτερες φάσεις του πρώτου ημιχρόνου.







Δεν υπάρχουν σχόλια: