Τρίτη 29 Μαΐου 2012

15 και συνεχίζουμε...!


      Μια άκρως επιτυχημένη σεζόν μέχρι στιγμή για την Μπαρσελόνα έχοντας κερδίσει μέχρι στιγμής 15 τίτλους!
      

      Η ομάδα του ποδοσφαίρου παρότι έχασε το Πρωτάθλημα και το Champions League, στην αρχή της χρονιάς είχε κερδίσει το Ισπανικό Σούπερ Καπ και το Σούπερ Καπ Ευρώπης. Έπειτα κέρδισε το     
Παγκόσμιο Κύπελλο συλλόγων και πριν λίγες μέρες κέρδισε το Κόπα Ντελ Ρέι.
      Η ομάδα μπάσκετ πήρε το Σούπερ Καπ Ισπανίας και το Κύπελλο Καταλωνίας έχοντας χάσει το Κύπελλο Ισπανίας και την Euroleague και διεκδικεί την θέση στον τελικό των play offs του πρωταθλήματος απέναντι στην Βαλένθια.
      H oμάδα του ποδοσφαίρου σάλας είχε μια πάρα πολύ καλή σεζόν αφού κατάφερε να κερδίσει το Κύπελλο Ισπανίας, το Κόπα Ντελ Ρέι και το Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου σάλας.     
      Η ομάδα του Χάντμπολ έχει πάρει το Πρωτάθλημα των Πυρηναίων και το Κύπελλο ΑSOBAL και η ομάδα του Χόκει με πατίνια κέρδισε το Πρωτάθλημα, το Κύπελλο Ισπανίας και το Σούπερ Καπ Ισπανίας.
     Τέλος η ομάδα ποδοσφαίρου γυναικών κατέκτησε το Πρωτάθλημα το προηγούμενο σαββατοκύριακο για πρώτη φορά στην ιστορία της και έχει την ευκαιρία να κάνει το double αν κερδίσει στον τελικό του Κυπέλλου.
  
      



Δεν υπάρχουν σχόλια: