Πέμπτη 31 Μαΐου 2012

4 μήνες έξω ο Κουένκα!

Ποιο δίμηνο;Τετράμηνο!Μετά τους Άλβες,Πούγι,Τιάγκο και ο Κουένκα στη σειρά....Μετά τη σημερινή επέμβαση της αρθροσκόπησης.

Επίσημο:Ο Κουένκα είχε χειρουργική επέμβαση στο γόνατο  σήμερα και θα είναι έξω για 3 έως 4 μήνες.

Tw Κουένκα:"Η εγχείρηση πήγε καλά.Ξεκινώ την ανάκαμψη τώραίμαι πρόθυμος να επιστρέψω σύντομα.Ευχαριστώ για την υποστήριξή σας.Χαιρετισμούς!''
  
ΓΡΗΓΟΡΑ ΠΙΣΩ ΡΕ ΜΑΓΚΑΚΟ! 

Δεν υπάρχουν σχόλια: