Κυριακή 6 Μαΐου 2012

Barcelona - Espanyol: Τα γκολ


1 σχόλιο:

Εκτωρας είπε...

ΠΟΣΟ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΓΚΟΛ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΤΣΕΛΣΙ..................!