Τετάρτη 2 Μαΐου 2012

Barcelona - Malaga 4-1


Με μιά μέτρια έως κακή εμφάνιση στο μεγαλύτερο διάστημα του αγώνα, η Μπάρσα επικράτησε της Μάλαγα πριν λίγο στο Καμπ Νόου με 4-1 και μείωσε εκ νέου τη διαφορά απ την κορυφή στους 4 βαθμούς, λίγο πριν ξεκινήσει το παιχνίδι του Σαν Μαμές κόντρα στις Αθλέτικ και Μαδρίτη. Με τους περισσότερους παίκτες να έχουν μέτρια απόδοση (χειρότεροι όλων οι Σεσκ και Αλβες) το ενδιαφέρον επικεντρώθηκε στο να πετύχει ο Λίο όσο γινόταν περισσότερα γκολ. Απ αυτή την άποψη τα πράγματα πήγαν καλά, αφού ο Αργεντίνος σημείωσε χατ τρικ ευστοχώντας σε δύο πέναλντυ και αξιοποιώντας μιά απίστευτη ασίστ του Ινιέστα. Η Μάλαγα αδικείται από το σκορ, ισοφάρισε με τον Μπορντόν το όμορφο γκολ του Πουγιόλ, αλλά δεν άντεξε μέχρι το τέλος του ημιχρόνου και βρέθηκε εκ νέου πίσω. Στην επανάληψη και μέχρι να γίνει το 3-1 πίεσε στο κέντρο και προβλημάτισε την αργή Μπάρσα, ενώ η είσοδος του Βανίστελρόϊ της έδωσε και δύο αξιόλογες ευκαιρίες. Ολο το γήπεδο επανηλλειμένα φώναξε το όνομα του Γκουαρντιόλα σε αρκετά σημεία του αγώνα, με τον Πεπ να δείχνει φανερά συγκινημένος

Δεν υπάρχουν σχόλια: