Από αριστερά:Ο Μουρμουρίνιο,ο Δάσκαλος,,o Γιάννης Μπαρσελονίστας Κελλής,ο γιος του ο μικρός Στέφανος,ο Gebriog,ο Barcelonistas1997,o Barcasgr ενωμένοι σα μια γροθιά είναι εκεί στο αντίο του Πεπ κάνοντας ένα τα συναισθήματά τους.Πριν λίγο έχουν παρακολουθήσει την τελευταία παράσταση του Πεπ στο Καμπ Νόου.Έχουν προσπαθήσει να κρύψουν τη συγκίνησή τους,μιλώντας για τα πάντα για την ομάδα,φωνάζοντας,διαφωνώντας,λέγοντας ο καθένας τη γνώμη του για το ένα και για το άλλο,κάνοντας ''σημαντικές'' παρατηρήσεις όπως ο Δάσκαλος:''Παιδιά δεν παίζουμε καλά σήμερα,γιατί λείπει ο Μπουσκέτς!''Κελλής:''Δάσκαλε,παίζει,κίτρινη πήρε...''Μουρμουρίνιο:''Άμα βάλει γκολ ο Σεσκ θα.....''Barcelonistas1997:''Ωραία!4-0.Το πιάσαμε το Prediction''Την ώρα όμως του αποχαιρετισμού του Πεπ μια ηχηρή σιωπή πέφτει.Ο Γιάννης,μεγάλος θαυμαστής του Πεπ, σπάει.Το κλάμα του δεν είναι βουβό.Αντηχεί δίπλα μας σαν τα χειροκροτήματα του Καμπ Νόου.ΟΧΙ ΓΕΙΑ.ΚΑΛΗ ΑΝΤΑΜΩΣΗ ΦΙΛΕ!

1 σχόλιο:
stin eukairia tou messi sto telos....oloi : gooooooxiiiiiiii , barcelonistas1997.......yes....bravo agori mou :P
Δημοσίευση σχολίου