Κυριακή 13 Μαΐου 2012

Δηλώσεις μετά τον αγώνα με την Betis



Guardiola: "Δεν είναι πλέον δική μου ευθύνη το αν θα φύγει ο Alves, αλλά για μένα είναι αναντικατάστατος παίκτης."
"Δεν έχω ιδέα πόσο καιρό θα είμαι εκτός, δεν μπορώ να το πω αυτό τώρα."
"Το πρωτάθλημα υπήρχε πριν από μένα και θα υπάρχει και μετά από μένα (γέλια)."
"Αυτό ήταν το πρώτο παιχνίδι του Afellay μετά την επιστροφή, έπαιξε πολύ καλά. Έχει επανέλθει πλήρως, πολύ καλά νέα και για την εθνική Ολλανδίας."
"Στο πρώτο μισό παίξαμε πολύ καλά. Ο έλεγχος χάθηκε στην αρχή του δεύτερου μισού και μετά την αποβολή του Alves ήταν άλλο παιχνίδι."

Δεν υπάρχουν σχόλια: