Δευτέρα 28 Μαΐου 2012

Ο Τίτο ήδη κάνει κουμάντο



Ο νέος τεχνικός της Μπαρσελόνα, Τίτο Βιλανόβα, αναλαμβάνει από σήμερα κι επισήμως τα καθήκοντά του, μετά τον συμβολικό αποχαιρετισμό χτες στο Παλάου Σαν Τζόρντι. Ο Γκουαρντιόλα, όπως είχε κάνει και ο Φρανκ Ράικαρντ την σεζόν 2007-8, έκανε πίσω προκειμένου ο Βιλανόβα να μπορέσει να έχει ελευθερία κινήσεων παρά το γεγονός ότι ακόμα δεν έχει διαπραγματευτεί με την διοίκηση το συμβόλαιο που θα έχει ως πρώτος προπονητής. Οι συζητήσεις θα ξεκινήσουν από αύριο, με τους Ζουμπιζαρέτα και Βιλανόβα να επικεντρώνονται στο αθλητικό σκέλος της συμφωνίας και τον Πεπ Ορομπίτζ να είναι εν αναμονή για να συζητήσει τους τελικούς όρους του νέου συμβολαίου του Τίτο. Συζήτηση που αρχικά θα γίνει με τον αντιπρόεδρο Μπαρτομέου.


Το πρώτο που θα συζητηθεί θα είναι οι λεπτομέρειες της προετοιμασίας και τα διάφορα φιλικά που θα δώσει η ομάδα, καθώς φυσικά και το πρόγραμμα. Η 16η Ιουλίου αναμένεται να είναι η μέρα που θα ξεκινήσουν οι προπονήσεις, με 5 εβδομάδες περιθώριο να προετοιμαστεί το ντεμπούτο στο πρωτάθλημα της νέας σεζόν στις 18 και 19 Αυγούστου. 

Ο σχεδιασμός της ομάδας θα εξαρτηθεί από την παραχώρηση και απόκτηση παικτών. Οι προτεραιότητες παραμένουν η απόκτηση ενός στόπερ που θα μπορεί όμως να παίξει και πιο προωθημένος κι ενός αριστερού μπακ. Πηγές από τον σύλλογο επιμένουν ότι δεν θ’ αποκτηθεί σέντερ φορ. Ο Βίγια μετά την αποθεραπεία από τον σοβαρό τραυματισμό του θα είναι ο παίκτης σε αυτήν την θέση, μαζί με τον ανανεωμένο Πέδρο και τους νεαρούς Ντεουλοφέου, Τεγιό και Κουένκα. 

Οι όποιες αποχωρήσεις όμως μπορεί να μεταβάλλουν αυτά τα σχέδια. Προτάσεις επίσημες μπορεί να μην έχουν φτάσει στα γραφεία του συλλόγου, αυτό όμως δεν σημαίνει πως οι αρμόδιοι δεν γνωρίζουν το ενδιαφέρον αρκετών ευρωπαϊκών ομάδων για κάποιους παίκτες, όπως οι Κεϊτά και Αφελάι. Ενδιαφέρον υπάρχει και για τους δύο αυτούς παίκτες και ενδεχόμενη πώλησή τους θα μπορούσε ν’ αλλάξει τα σχέδια της Μπάρσα. Το μόνο σίγουρο είναι πάντως ότι ο σύλλογος δεν θα κάνει μεταγραφικές «τρέλες».

ElMundoDeportivo.com

1 σχόλιο:

AngelosL είπε...

Aν η ομάδα δεν αποκτήσει κάποιους νέους επιθετικούς, θα τα πάει χειρότερα του χρόνου απ'ότι φέτος.