Προβληματισμός και έντονη ανησυχία επικρατεί στις τάξεις της Barca, για την κατάσταση στην οποία βρίσκεται η δεύτερή μας ομάδα, που αγωνίζεται στην Σεγκούντα Ντιβιζιόν. Πολλά συμβόλαια λήγουν, αρκετοί παίκτες θα προβιβαστούν στην πρώτη ομάδα, άλλοι δεν έχουν ικανοποιήσει με τις εμφανίσεις τους ενώ για άλλους υπάρχει κρούση από άλλες ομάδες. Συγκεκριμένα Oier, Montoya, Bartra, Muniesa, Dos Santos και Tello θα αγωνίζονται όπως όλα δείχνουν με την πρώτη ομάδα, τα συμβόλαια των Mino, Lozano, Balliu, Luis Gustavo, Planas, Riverola εκπνέουν το ερχόμενο καλοκαίρι και θα αποχωρήσουν, οι καλοκαιρινές μεταγραφές (Kiko Femenia, Rodrigo Rios) δεν έχουν ικανοποιήσει ενώ υπάρχει ενδιαφέρον από συλλόγους της Ισπανίας και της Αγγλίας για τους Rafinha, Sergi Roberto και Gerard Deulofeu. Ανακατατάξεις θα υπάρξουν λοιπόν το καλοκαίρι, με πολλά νέα πρόσωπα από της Juvenil, όπως τους Campabadal, Samper, Kaptoum, Grimaldo, Balleste, Dongou και Sandro Ramirez, ενώ σύμφωνα με δημοσίευμα Αγγλικής εφημερίδας, η Μπάρσα θέλει να εντάξει στο ρόστερ της δεύτερης ομάδας τους Hugo και Rochina οι οποίοι αγωνίζονται στην Blackburn, ομάδα που υποβιβάστηκε από την Πρέμιερ Λίγκ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου