Τους ασκούς του Αιόλου άνοιξε η πρόεδρος της κοινότητας της Μαδρίτης κυρία Εσπεράνζα Αγκίρε, με τις δηλώσεις της σχετικά με αναβολή του τελικού του Copa del Rey, μετάθεσή του σε άλλο γήπεδο ή και διεξαγωγή του κεκλεισμένων των θυρών. Η έξαλλη αυτή κυρία που ομολογεί πως λέει πάντα ό,τι σκέφτεται (βλέπε ό,τι της κατέβει), δεν δίστασε να προκαλέσει Βάσκους και Καταλανούς, λέγοντας πως αν δεν τους αρέσει η ισπανική λίγκα μπορούν να σηκωθούν να φύγουν. Είναι προφανές πως η Αγκίρε θεωρεί ότι έτσι κερδίζει τη συμπάθεια των ψηφοφόρων του κόμματός της, ωστόσο η βλακεία και ο φανατισμός ποτέ δεν υπήρξαν καλός σύμβουλος ειδικά σε περιόδους κοινωνικών και οικονομικών κρίσεων, όπως αυτή που βιώνει σήμερα σχεδόν ολόκληρη η Ευρώπη.
Εχει διαννοηθεί άραγε αυτή η κυρία πως σε μιά χώρα στην οποία δεν υπάρχει ούτε καν εθνικός ύμνος με λόγια, σε ένα ομόσπονδο κράτος όπως είναι η "Ισπανία" που βίωσε εμφύλιους, δικτατορίες, αντάρτικα πόλεων, όπου το πλέον παραγωγικό κομμάτι δεν ανήκει στην περιφέρεια της Καστίλης, είναι κακό να γαργαλάς θέματα που εδώ και χρόνια κρύβοντα επιμελώς κάτω απ το χαλί; Αλήθεια κυρία Αγκίρε, γράφει πουθενά στον κανονισμό διεξαγωγής του πρωταθλήματός σας πως απαγορεύεται να αποδοκιμάζεται ο Βασιλιάς και η οικογένειά του; Μέχρι και τον τελικό του 2009 στη Βαλένθια, οι βασιλείς βίωσαν την καθολική αποδοκιμασία ενδεχομένως γιά πρώτη φορά στη ζωή τους. Ισως στο μέλλον τα όσα θα ακούνε σε ένα ποδοσφαιρικό γήπεδο θα αποτελούν σταγόνα στον ωκεανό της αγανάκτησης διότι πλέον δίπλα στα εθνικά θέματα της "Ισπανίας" προστίθονται και κυριαρχούν η ανεργία, η φτώχεια και η απόγνωση. Θα ήταν λοιπόν καλύτερα η κυρία Αγκίρε να ασχοληθεί με αυτά που σε λίγο θα την πνίγουν μέσα κι έξω απ το Σαντιάγκο Μπερναμπέου του οποίου είναι μόνιμος θαμώνας, παρά να σπέρνει έναν οπαδικό, κατά τη γνώμη της, φανατισμό που όμως έχει βαθειές εθνικές, πολιτικές και κοινωνικές ρίζες.
Α! Και μιάς και αναφερθήκαμε στην οικονομία, δεν ρωτάει και τον "πρόεδρό της" τον Φλορεντίνο, να της πει πόσο θαυμάσια θα ήταν γιά τη τσέπη του, αν απ την Primera Division έλειπαν η Μπάρσα, η Μπιλμπάο και αρκετά ακόμα "κακά παιδιά";
Τέλος μπορεί να μας διευκρινίσει: τη Μπάρσα και τη Μπιλμπάο στο πρωτάθλημά της δεν τις θέλει, τους παίκτες τους στην εθνική της χώρας της τους θέλει;

3 σχόλια:
έτσι. Και ωραία φωτογραφία!
αντε μωρε με την καθε κατακαημενη!
ΣΑΣ ΠΟΝΑΕΙ Η ΜΠΑΡΣΑ ΡΕΕΕΕΕ!
Καταπληκτικό!Αλλάζω και το "Εσπε" με το "Αγγέλα" και γουστάρω διπλά.
Δημοσίευση σχολίου