Τρίτη 22 Μαΐου 2012

Πρώτες φωτογραφίες από την παρουσίαση των νέων εμφανίσεων της Μπάρσα














7 σχόλια:

SpLaNiS είπε...

για μενα απ της φετινες ειναι πιο ωραιες...νομιζω το μπλε επρεπε να ειναι λιγο πιο ανοικτο...αρκετα σκουρο ειναι

Ανώνυμος είπε...

αν και αυτά τα ζητήματα είναι κυρίως υποκειμενικά, εμένα μου αρέσει. πάντως το ζήτημα είναι, και εδώ συμφωνούν όλοι μα όλοι, είνια να καταγραφεί σε φωτογραφίες που θα δείχνουν τη γνωστή παρέα να σήκώνει το τσάμπιονς λιγκ του χρόνου. Άντε γιατί με όσα είδαμε φέτος στο Μόναχο, μας έλειψε ακόμα περισσότερο η Μπάρσα από τον τελικό...Πλέον το ποδόσφαιρο το ίδιο θα αναγκαστεί να ζητήσει τη Μπάρσα...

charlie είπε...

Εμένα μου φαίνονται ελεεινές. Δεν αναγνωρίζω την ομάδα μου μέσα σε αυτό το άσχετο, δήθεν trendy, σχέδιο. Θέλω πίσω τις κλασσικές, χοντρές, καθαροσχεδιασμένες μπλαουγκράνα ρίγες μας.
Η 2η εμφάνιση (όπως και οι περισσότερες 2ες τα τελευταία χρόνια-εξαίρεση εκείνη του 2008-09 που ήταν και πολύ ωραία και στο πνεύμα των παλαιότερων εμφανίσεών μας) δεν κάνει ούτε για ομάδα κορασίδων.
Θλίψη.

GIANNIS KELLIS είπε...

φιλε για τα σχεδια σε φανελες κλπ οι γνωμες ειναι ολες δεκτες... το να λες ομως ελεεινο κατι που οπως και να ναι οτι σχεδιο και να εχει .. ειναι ντροπη για εναν οπαδο που αγαπαει το συλλογο να κανει τετοια σχολια που στο κατω κατω της γραφης σημασια εχει το ονομα και το σημα..visca barca

charlie είπε...

Σημασία έχει να διαφυλάσσεται η ιστορία της ομάδας. Η οποία ομάδα στην συντριπτική πλειοψηφία των πολλών ετών της τεράστιας ιστορίας της είχε στολή με συγκεκριμένο σχεδιασμό και τοποθέτηση των χρωμάτων.
Κατάπιαμε το ότι αλλάζει η φανέλα κάθε χρόνο για χάρη του μάρκετινγκ, προσωπικά κατάπια και τη διαφήμιση (για οικονομικούς λόγους όπως λένε), ε, τα ανοσιουργήματα που σχεδιάζουν οι διάφοροι άσχετοι της κάθε NIKE δεν πρόκειται να τα καταπιώ.

Υπάρχουν μερικές ομάδες στον πλανήτη που με το που έμπαιναν στο γήπεδο καταλάβαινες ποιες είναι από την τιμημένη στολή που παρέμενε ίδια στο πέρασμα των δεκαετιών. Μία από αυτές ήταν και η FCB.
Τα τελευταία χρόνια αρχίσαμε μία με τα κόκκινα σορτσάκια (λες και είμαστε ο Πανιώνιος), μία με κάτι ρίγες όπως η χρονιά που μόλις τελείωσε (σαν να είμαστε η Κατάνια) τώρα αυτό...
Εμένα μου φαίνεται ντροπή να χορεύουμε όπως μας βαράει τα τέλια η ΝΙΚΕ και να φοράμε αυτές τις απαράδεκτες, άσχετες με την ομάδα φανέλες.
Αυτή είναι η άποψή μου, δεν προσπαθώ να πείσω κανέναν να την ασπαστεί, αλλά δεν θα σταματήσω και να τη λέω, εκτός αν μου αφαιρεθεί ο λόγος.
Απλά πράγματα.

koly rablas είπε...

simfono k ego me ton gianni i leksi eleino ine poli varia leksi gia mia omada latria opos i barca akoma k me forma ergasias ego tha se agapo visca barca!

salvador είπε...

emena exakoloithei na mhn mou aresei kai thn aisthanomai xenh...h fetinh pantws mou thymizei Spiderman!!!