Τετάρτη 23 Μαΐου 2012

Κουράγιο στους υπόλοιπους ασθενείς έδωσε ο Άμπι



Μήνυμα ευχαριστίας και ευγνωμοσύνης μέσω του προσωπικού του λογαριασμού στο Facebook απηύθυνε ο Ερίκ Αμπιντάλ προς όλους ανεξαιρέτως όσους στάθηκαν δίπλα του αυτές τις 42 μέρες που παρέμεινε στο Hospital Clinic της Βαρκελώνης: «Δεν έχω λόγια να σας ευχαριστήσω. Πραγματικά από τα βάθη της καρδιάς μου ένα τεράστιο ευχαριστώ στους ανθρώπους της Μπαρσελόνα, τους συμπαίκτες μου, όλους από τον πρώτο μέχρι τον τελευταίο. Δεν μπορώ να μην αναφερθώ σε όσους εργάζονται στο νοσοκομείο όπου νοσηλεύτηκα, να τους ευχαριστήσω για όσα κάνουν κάθε μέρα. Για τις υπηρεσίες που προσφέρουν χωρίς να σταματάνε ούτε στιγμή. Είμαι βέβαιος ότι το έργο τους δεν τυγχάνει της αναγνώρισης που πρέπει και δράττομαι της ευκαιρίας να τους πω από εδώ ότι βρίσκονται για πάντα στην καρδιά μου. 
 

Δεν ξεχνώ και δεν πρόκειται να ξεχάσω όλους εκείνους τους ασθενείς με τους οποίους συνυπήρξα αυτές τις 42 μέρες. Την Σάντρα, τον Μανουέλ, τον Γουίλι, τον Γιόχαν, τον Ντομίνγκο και όλους όσους ανταλλάξαμε έστω μια ματιά ή μια κουβέντα. Εύχομαι σε όλους σας και στις οικογένειές σας κουράγιο και δύναμη. Να έχετε την δύναμη να συνεχίσετε να παλεύετε. Τα πρόσωπά σας και η αγάπη σας θα μου μείνουν αλησμόνητα για όλη μου την ζωή.
Ευχαριστώ τους δημοσιογράφους για τον τρόπο που αντιμετώπισαν όλο αυτό που πέρασα και φυσικά την αγαπημένη μου σύζυγο που δεν έφυγε λεπτό από το πλευρό μου. Που ήτανε δίπλα μου κάθε ώρα και στιγμή. Όλη μου την οικογένεια και την οικογένεια της γυναίκας μου. Το μόνο που χρειάζομαι τώρα είναι να ξεκουραστώ, να ηρεμήσω και ν’ ανακτήσω δυνάμεις για να μπορέσω να συνεχίζω την ζωή μου».

sport.es




Δεν υπάρχουν σχόλια: