Τετάρτη 30 Μαΐου 2012

Προς αποχώρηση ο Φοντάς


Παρελθόν θα αποτελέσει το ερχόμενο καλοκαίρι, όπως όλα δείχνουν, ο Αντρέου Φοντάς. O 22χρόνος στόπερ βρίσκεται στη μαύρη λίστα του Τίτο Βιλανόβα, και ο σύλλογος θα εξετάσει επιλογές από την Πριμέρα για να τον παραχωρήσει, καθώς θέλει να παρακολουθεί από κοντά την εξέλιξη του. Ο υψηλόσωμος στόπερ ήταν από τους μεγάλους άτυχους της φετινής χρονιάς, καθώς υπέστη ρήξη προσθίου χιαστού συνδέσμου στο δεξί γόνατο, απέναντι στην Οσασούνα για το κύπελλο Ισπανίας. Φέτος πρόλαβε να αγωνιστεί μόλις σε 6 ματς, και παρά την ανανέωση συμβολαίου που υπέγραψε πριν 6 μήνες, ο σύλλογος θα εξετάσει τις προσφορές που θα φτάσουν στα γραφεία για την παραχώρηση του.
 


 



1 σχόλιο:

Εκτωρας είπε...

Αυτό είναι μερικές φορές που δεν μου αρέσει στην ομάδα μου..διώχνει πολύ εύκολα παιδιά της Λα Μασία...δεν ξέρω μπορεί να κάνω και λάθος..