Οι διαπραγματεύσεις για το συμβόλαιο του πρώτου προπονητή της Μπαρσελόνα σίγουρα
δεν είναι παίξε γέλασε, αλλά όλα έχουν ξεκινήσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Ήδη
οι συζητήσεις μεταξύ των Ζουμπιζαρέτα και Μπαρτομέου από την πλευρά του συλλόγου
και τον Πεπ Ορομπίτζ από την πλευρά του παίκτη, έχουν μια κοινή συνισταμένη. Και
αυτή είναι η διάρκεια που θα έχει το συμβόλαιο του Βιλανόβα: Δύο χρόνια. Το πιο
άμεσο συμπέρασμα είναι η αλλαγή πλεύσης αναφορικά με το παρελθόν. Ο τρόπος δηλαδή
που προτιμούσε ο Πεπ, την ανανέωση κάθε χρόνο, προκαλούσε εκνευρισμό και ανησυχία
σε όλους κάθε φορά που πλησίαζε ο Ιανουάριος.
Η πρώτη συνάντηση των δύο πλευρών έγινε την περασμένη Τρίτη, με τον Βιλανόβα
να συναντάται με τον Ζουμπιζαρέτα για πρώτη φορά ως προπονητής της πρώτης ομάδας.
Το καλό και αρμονικό κλίμα ήταν παραπάνω από προφανές και το ίδιο συνέβη και
χτες στην συνομιλία που είχε ο εκπρόσωπος του Τίτο με τους Ζουμπιζαρέτα και
Μπαρτομέου. Όλα βαίνουν καλώς λοιπόν και αν η διαδικασία συνεχιστεί έτσι, ο Τίτο
αναμένεται να παρουσιαστεί επίσημα ως ο νέος τεχνικός της ομάδας γύρω στα μέσα
Ιουνίου. Αμέσως μετά προβλέπεται να φύγει για διακοπές και να επιστρέψει περίπου
μετά από ένα μήνα όταν και θα ξεκινάει η προετοιμασία.
ElMundoDeportivo.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου