Pedro: "Πολύ χαρούμενος γιατί είχα μια δύσκολη χρονιά. Νομίζω ότι το γρήγορο γκολ ήταν πολύ σημαντικό, ένα πλεονέκτημα. Όσο για το Euro μακάρι να μπορέσω να πάω."
Bielsa: "Νομίζω ότι μπορείς να κάνεις ουδέτερο ένα παιχνίδι με την Barça, αλλά σήμερα δεν γινόταν."
Guardiola: "Πολύ χαρούμενος, είχαμε πολύ καλή χρονιά, νικάμε 4 σεζόν. Τα πρώτα 35 λεπτά σήμερα ήταν πολύ καλά."
"Είμαι κουρασμένος γιαυτό θα σταματήσω για λίγο. Αλλά πολύ χαρούμενος για τα 14 τρόπαια και το πως τα κερδίσαμε."
"Η καλύτερη ομάδα στην ιστορία; Θα ήμουν ξιπασμένος αν μας αποκαλούσα έτσι. Αυτά είναι μεγάλα λόγια."
"Είμαι πολύ χαρούμενος που τελειώνω την σεζόν με έναν τίτλο. Είμαι άπειρα ευτυχισμένος."
"Δεν έκανα καμία εφεύρεση. Είμαι απλά μέλος μιας διαδικασίας που ξεκίνησε πριν από μένα και θα συνεχίσει και μετά από μένα."
"O Messi; Ήταν τιμή να είμαι ο προπονητής του καλύτερου παίκτη που έχω δει και ίσως δω ποτέ μου."
"Ο Messi μου έμαθε πως να είμαι πιο ανταγωνιστικός. Θα είχαμε κερδίσει κύπελλα και χωρίς αυτόν, αλλά όχι 14 στα 19."
"Ποδοσφαιρικά αυτή ήταν η καλύτερη σεζόν. Εισάγαμε καινούργιες ιδέες. Και την επόμενη σεζόν θα είμαστε ακόμη καλύτεροι."
"Ο Pedro είναι ένας εκπληκτικός παίκτης. Αναρωτιόμουν γιατί δεν τον χρησιμοποιούσα περισσότερο. "
"Ο Montoya θα γίνει ένας εκπληκτικός αμυντικός για την ομάδα. Έπαιξε πολύ καλά σήμερα."
Mascherano: "Ήταν ο τίτλος που χάσαμε πέρσι. Ήταν ο τίτλος που μου έλλειπε."
"Η εποχή ενός μεγάλου προπονητή τελείωσε με έναν πολύ καλό τρόπο."
"Τώρα θα συνεχίσουμε με τον Tito που μας ξέρει πολύ καλά."
Pique: "Το κόψιμο των διχτυών είναι παράδοση πλέον, το κάνω σε κάθε τελικό. Τα βάζω σε ένα μικρό προσωπικό μουσείο."
"Αποκλείσαμε καταπληκτικές ομάδες όπως η Valencia και η Real. Πολύ πολύ χαρούμενος που ο προπονητής φεύγει έτσι."
"Ο Pep είναι η ζωντανή ιστορία της Barça, θα επιστρέψει μια μέρα."

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου