Πέμπτη 31 Μαΐου 2012

Αλληλεγγύη γιά την τραγωδία του Κατάρ


Με την βασιλική οικογένεια του Κατάρ επικοινώνησε χθες ο πρόεδρος του FC Barcelona Σάντο Ροσέλ γιά να μεταφέρει τα συλλυπητήρια του συλλόγου γιά τον άδικο χαμό 19 ατόμων, μεταξύ των οποίων 13 παιδιών, μετά από μεγάλη πυρκαγιά που προκλήθηκε σε εμπορικό κέντρο της Ντόχα.
Ο Ροσέλ επικοινώνησε επίσης και με την ισπανίδα πρέσβειρα στην πρωτεύουσα του Κατάρ Maria del Carmen de la Peña, αφού 4 από τα θύματα της τραγωδίας ήταν παιδάκια από την Ισπανία.

Πηγή: fcbarcelona.cat

Δεν υπάρχουν σχόλια: