Η πρόεδρος της κοινότητας της Μαδρίτης, Εσπεράνζα Αγκίρε, έριξε με δηλώσεις της
λάδι στην φωτιά λίγες μόλις ώρες πριν την διεξαγωγή του τελικού του Κυπέλλου
μεταξύ της Μπάρσα και της Αθλέτικ Μπιλμπάο. Ούτε λίγο ούτε πολύ λοιπόν η αξιότιμη
κυρία πρόεδρος που λίγα 24ωρα νωρίτερα είχε πανηγυρίσει μαζί με τον Φλορεντίνο
Πέρεζ την κατάκτηση του πρωταθλήματος από την Ρεάλ, δήλωσε: «Ο τελικός πρέπει ν’
αναβληθεί και να γιορταστεί αλλού». Ο φόβος της κυρίας Αγκίρε είναι μήπως
κάποιοι «κράξουν» τον διάδοχο του θρόνου, Φελίπε, ή τον εθνικό ύμνο.
Σε συνέντευξη που είχε παραχωρήσει στον Onda Cero, η πρόεδρος είχε τονίσει: «Οι προσβολές στον ύμνο ή την
σημαία είναι αδικήματα που εμπίπτουν στον Ποινικό Κώδικα. Για τον λόγο αυτό θα
πρέπει πιστεύω ο τελικός να διεξαχθεί αλλού και μάλιστα κεκλεισμένων των θυρών.
Ξέρω ότι αυτά που λέω θα προξενήσουν πολλές αντιδράσεις, αλλά τέτοιου είδους
συμπεριφορές δεν θα πρέπει να γίνονται σε καμία περίπτωση αποδεκτές.
Μιλάμε για το ισπανικό πρωτάθλημα. Το Κύπελλο το παρέδιδε ο πρόεδρος όταν
υπήρχε δημοκρατία, ο Φράνκο όταν ήταν η εποχή του Φράνκο και τώρα ο βασιλιάς. Κάτι
τέτοιο το σκέφτομαι εδώ και καιρό ότι πρέπει να γίνει. Αν υπάρχουν μεταξύ των
οπαδών κάποιοι που θα θέλουν ν’ αποδοκιμάσουν, δεν πρέπει να ξεκινήσει ούτε καν
το παιχνίδι. Τόσο απλά» κατέληξε.
sport.es

3 σχόλια:
Τι λες ρε θεία, κάτσε στο σαλονάκι σου με φόντο την φωτογραφία του αγαπημένου σου Φράνκο και απόλαυσε τον τελικό που θα μας δώσεις & μαθήματα συμπεριφοράς. Στα τέτοια μας και ο βασιλιάς σας και οι ύμνοι σας και η Μαδρίτη σας.
Νομίζω ότι το σωστότερο είναι να μην γίνει ο τελικός και να απονεμηθεί ο τίτλος στη Ρ. Μαδρίτης (όπως και το σούπερ καπ, μην έχουμε τίποτα ατυχήματα)
niko ntropi...ti sumperifora einai auti apenanti stin kuria aguire kai tin madriti...!!! ;)
Δημοσίευση σχολίου