Δευτέρα 7 Μαΐου 2012

Deja vu...


Το αντίο του Guardiola ως παίκτης της Barcelona 24/6/2001 σε αγώνα του Copa Del rey με αντίπαλο την Celta στο Camp Nou

Δεν υπάρχουν σχόλια: