του Νίκου Περπερίδη
Στις 13 Μαϊου 2009 στο Μεστάγια, η Μπάρσα διεκδίκησε και κέρδισε τον πρώτο τίτλο της εποχής Γκουαρντιόλα. Το Copa Del Rey. Ακολούθησαν άλλοι 12 τίτλοι και η αυλαία της ομάδας υπό την καθοδήγηση του Πεπ, θα πέσει σήμερα το βράδυ στη Μαδρίτη αυτή τη φορά, απέναντι στον ίδιο αντίπαλο (Ατλέτικ Μπιλμπάο) και στα πλαίσια της ίδιας διοργάνωσης.
Είναι αυτό που λένε οι Γάλλοι deja vu , που θα είναι ονειρικό συμπληρώνω εγώ, αν συνοδευτεί και από την κατάκτηση ενός ακόμη τίτλου για την Μπάρσα, θα παραμείνει πάντως ονειρικό όπως και να χει, αφού στον αγωνιστικό χώρο του Βισέντε Καλντερόν θα παραταχθούν δύο ομάδες περήφανες που εκπροσωπούν δύο περήφανους λαούς, τους Καταλανούς και τους Βάσκους. Οι εικόνες από την προηγούμενη (σε τελικό) συνάντηση τους, παραμένουν ακόμη βαθιά χαραγμένες στο μυαλό μας. Φίλαθλοι και των δύο ομάδων να τραγουδούν μαζί, Πουγιόλ και Τσάβι να κάνουν τον γύρο του γηπέδου κρατώντας στα χέρια τους το τρόπαιο και την Σενιέρα μαζί με την Ικουρίνια (τις σημαίες της Καταλονίας και της χώρας των Βάσκων) , γιορτή κανονική δηλαδή.
Όσο και να προκαλεί η τοπική κοινωνία της Μαδρίτης μέσω διακεκριμένων εκπροσώπων της, όσο και αν η αστυνομία κλείνει την Σιμπέλες, την σημερινή μας γιορτή δεν μπορούν να μας την χαλάσουν. Ήδη το κλίμα στην Μαδρίτη είναι πανηγυρικό, (σύμφωνα και με μαρτυρίες παικτών της ομάδας μας, που εδώ και λίγη ώρα βρίσκεται στην ισπανική πόλη) και έτσι θα παραμείνει μέχρι και αργά το βράδυ, όταν λίγο πριν τις 2 ώρα Ελλάδος, θα γνωρίζουμε τον νέο κάτοχο του Copa Del Rey.
Το θέαμα επίσης είναι εγγυημένο καθώς μιλάμε για δύο ομάδες που αρέσκονται να ΠΑΡΑΓΟΥΝ ποδόσφαιρο, ενώ η εκτίμηση μεταξύ των δύο αντιπάλων προπονητών είναι αμοιβαία. Βλέπετε και ο Μαρσέλο Μπιέλσα και ο Πεπ Γκουαρντιόλα γνωρίζουν ποιοί είναι και δεν πάσχουν από σύνδρομα επιβεβαίωσης , ούτε κατατρέχονται από φανταστικούς εχθρούς και ο νοών νοείτω.
Ας το απολαύσουμε λοιπόν αυτό το βράδυ, όπως πραγματικά μας αρμόζει και όσο για το αντίο του Πεπ, δεν χρειάζονται άλλα δάκρυα. Από την στιγμή που και ο ίδιος δήλωσε ότι νιώθει πλέον άδειος και έχει ανάγκη να επαναφορτίσει τις μπαταρίες του, οφείλουμε να το σεβαστούμε και οφείλουμε επίσης να προχωρήσουμε. Η Μπάρσα είναι πολύ μεγάλη , μεγάλωσε ακόμη περισσότερο την τετραετία του Πεπ και κανείς δεν μπορεί να μας πείσει ότι δεν θα συνεχίσει να γιγαντώνεται, διδάσκοντας αξίες ζωής και αληθινού ήθους. Άλλωστε ο Πεπ ήταν, είναι και θα παραμείνει κομμάτι της και κομμάτι δικό μας. Όλων των cule. Visca Barça! ¡Visca Catalunya!

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου