Σάββατο 26 Μαΐου 2012

Futbolitis(26/05/12)

Αθλέτικ 0 - 3 Τέλος του κύκλου, αρχή του κυκλώνα

Το τελευταίο κύπελλο του Βασιλιά μας

Πεπ: "Μια πολύ γλυκεία περίοδος...Έπρεπε να τελειώσει με το κερασάκι στην τούρτα"

Δεν υπάρχουν σχόλια: