Κυριακή 13 Μαΐου 2012

Real Betis - FC Barcelona 2-2


Με ισοπαλία αποχαιρέτησε το πρωτάθλημα η Μπάρσα. Οι blaugrana παίζοντας μέτρια στο μεγαλύτερο διάστημα του αγώνα έσωσαν την παρτίδα κυριολεκτικά στο φινάλε, αφού ο Σεϊντού Κέϊτα στο δεύτερο λεπτό των καθυστερήσεων με μιά ασύλληπτη κεφαλιά μετά από εξαιρετική σέντρα του Μοντόγια νίκησε τον Κάστο γράφοντας το τελικό 2-2
Η Μπάρσα προηγήθηκε σχετικά νωρίς. Στο 9ο λεπτό της συνάντησης ο Μπουσκέτς πάλι με κεφαλιά μετά από εκτέλεση κόρνερ έστειλε τη μπάλα στα δίχτυα των Σεβιγιάνων. Ομως ο ανόρεχτος Μέσσι και ο επηρεασμένος από την πολυήμερη απουσία του Τσάβι δεν βοήθησαν έτσι ώστε να γίνει κάτι καλό μέχρι τη λήξη του ημιχρόνου. Μόνο οι Αφελάϊ και Πέδρο έδειξαν τη διάθεση να τρέξουν αλλά κι αυτό δεν είχε αποτέλεσμα. Στην επανάληψη, η Μπέτις μπήκε στο γήπεδο αποφασισμένη να τρέξει και να πιέσει. ΟΙ παίκτες του Πέπε Μελ ανέβασαν ψηλά την άμυνά τους μην επιτρέποντας στους blaugrana να κυκλοφορούν τη μπάλα έξω από την περιοχή τους. Στο 53ο λεπτό ο Ντάνι Αλβες είδε δικαίως την δεύτερη κίτρινη κάρτα του διαιτητή γιά μαρκάρισμα από πίσω αφήνοντας την ομάδα με 10 παίκτες. Οι γηπεδούχοι έγιναν πιό πιεστικοί υποχρεώνοντας τη Μπάρσα σε παθητικό ρόλο. Η είσοδος του Ρόκε Σάντα Κρουζ στη θέση του τραυματία Τζέφερσον Μοντέρο πρόσθεσε περισσότερο "μυαλό" στην οργάνωση της Μπέτις και με δύο κάθετες πάσες στο 71ο και 74ο λεπτό, ο Ρούμπεν Κάστρο νίκησε τον Βαλντές ανατρέποντας το σκορ. Ο,τι καλύτερο είχε να επιδείξει η Μπάρσα στο δεύτερο μέρος έγινε στις καθυστερήσεις. Αφού λίγο πριν το γκολ του Κεϊτά, ο Μέσσι μ ένα μακρινό απ ευθείας φάουλ έστειλε τη μπάλα στο δοκάρι. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: