Τρίτη 29 Μαΐου 2012

Samuel Eto’o Foundation

Valdes και Xavi παρίστανται εγκαινιάζοντας το Ίδρυμα Samuel Eto'o στην Γκαμπόν.
Tw Valdes(28-5-2012):''Στη Γκαμπόν με τον αδελφό μου  Samuel Eto'o γιορτάζοντας τα εγκαίνια  του ιδρύματος του. Χαιρετισμούς!''


1 σχόλιο:

Nikolaos Perperidis είπε...

ο Σάμι ποτέ του δεν χώνεψε ότι έφυγε και το γεγονός ότι διατηρεί καλές σχέσεις με το σύνολο των παικτών της Μπάρσα, για μένα λέει πολλά.