Τετάρτη 6 Ιουνίου 2012

Αναβολή της 1ης αγωνιστικής θέλουν Μπάρσα και Ρεάλ



Από τις εξαιρετικά σπάνιες περιπτώσεις σύμπνοιας μεταξύ της Ρεάλ και της Μπάρσα μπορεί να δούμε. Ο λόγος είναι ότι και οι δύο σύλλογοι θέλουν αναβολή της 1ης αγωνιστικής του πρωταθλήματος, που προβλέπεται να ξεκινήσει στις 18 και 19 Αυγούστου. Αν το αίτημά τους γίνει δεκτό, θα έχουν περισσότερο χρόνο στην διάθεσή τους για να προετοιμαστούν για το Σούπερ Καπ, προγραμματισμένο για τις 22 και 29 Αυγούστου. Το πιο σημαντικό όμως είναι ότι θα κερδίσουν μέρες ξεκούρασης οι διεθνείς που στις 15 του μήνα θα δώσουν φιλικό στο Πουέρτο Ρίκο. 


 
Ακόμα δεν είναι ξεκάθαρο αν οι Μπάρσα και Ρεάλ θα διαμορφώσουν κοινό μέτωπο μπροστά στο κοινό τους πρόβλημα, αλλά το σίγουρο είναι πως η αναβολή της έναρξης της Λίγκας βολεύει εξίσου και τους δύο. Μένει επίσης να δούμε πώς θα υποδεχτεί η Ομοσπονδία αυτό το αίτημα, η αναβολή όμως των ματς της 1ης αγωνιστικής της Μπάρσα και της Ρεάλ θα έδινε τέλος στις επικρίσεις για ένα χωρίς λόγο φιλικό που θα υποχρεώσει τους παίκτες να κάνουν δύο υπερατλαντικές πτήσεις και μάλιστα σε περίοδο προετοιμασίας.
Πριν από δύο καλοκαίρια, η Μπαρσελόνα ξεκίνησε το πρωτάθλημα με ήττα κόντρα στην Χέρκουλες (0-2) εντός έδρας, ύστερα από φιλικό της Ισπανίας στο Μπουένος Άιρες από το οποίο οι διεθνείς της ομάδας επέστρεψαν κατάκοποι. Όλα πια είναι στην διακριτική ευχέρεια της Ομοσπονδίας. 

ElMundoDeportivo.com




3 σχόλια:

SpLaNiS είπε...

και αν δεν δεκτουν το αιτημα τους..παιζει να αλλαξει ημερομηνια το Σουπερ Καπ?

X-myalismenos είπε...

Αμάν ρε Μάριε! Μη φοβάσαι!

Γιώργος είπε...

Όλο το ζουμί είναι στην τελευταία φράση,φιλικό της "εθνικής Ισπανίας" στο Πουέρτο Ρίκο στις 15 Αυγούστου!Έλεος.