Σάββατο 2 Ιουνίου 2012

Χριστινάκι,πάλι το'κανες το θαύμα σου!

Έτσι μείναμε όσοι διαβάσαμε ότι ο σούπερ τσαφ της μαδρίτης αρνήθηκε να δώσει σ'ένα 10 χρονών κορίτσι ένα αυτόγραφο επειδή φορούσε φανέλα της Μπάρσα.Χριστινάκι,πρέπει να δεις αυτό(αν και δε θα σου πει τίποτα...):

Δεν υπάρχουν σχόλια: