Μες στη καλή χαρά ο Ράμος,προβληματισμένος ο Τσάβι.
Τσάβι:"Ποτέ δεν πίστεψα ότι ήταν εσκεμμένa,αλλά ήταν πεντακάθαρα τα λάθη των διαιτητών στη Liga και μας επηρέασαν.Αυτά έχει η ζωή..»
«Πολλοί δημοσιογράφοι πρέπει να λένε ανοησίες για να βρουν μια θέση εργασίας.Αν η Μπάρσα δίνει 80 πάσες είναι βαρετό, όταν το κάνει η εθνική Ισπανίας παίζει μεγάλη μπάλα..!" [el pais]

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου