Κυριακή 3 Ιουνίου 2012

Τσάβι:''Ανοησίες πολλών δημοσιογράφων''

Μες στη καλή χαρά ο Ράμος,προβληματισμένος ο Τσάβι.

Τσάβι:"Ποτέ δεν πίστεψα ότι ήταν εσκεμμένa,αλλά ήταν πεντακάθαρα τα λάθη των διαιτητών  στη Liga και μας  επηρέασαν.Αυτά  έχει η ζωή..»

«Πολλοί δημοσιογράφοι πρέπει να λένε ανοησίες για να βρουν μια θέση εργασίας.Αν η Μπάρσα δίνει 80 πάσες είναι βαρετό, όταν το κάνει η εθνική Ισπανίας παίζει  μεγάλη μπάλα..!" [el pais]

Δεν υπάρχουν σχόλια: