Τετάρτη 6 Ιουνίου 2012

Άλβες: «Θέλω να μείνω στην Μπάρσα»



Ο Ντάνι δεν επιθυμεί τίποτε περισσότερο από το να συνεχίσει να είναι κομμάτι του παρόντος και του μέλλοντος της Μπαρσελόνα. Το τελευταίο κομμάτι της σεζόν δεν ήταν καθόλου ευχάριστο για τον Βραζιλιάνο, που τραυματίστηκε 9 μέρες πριν τον τελικό του Κυπέλλου και πάνω που είχαν ξεκινήσει ν’ ακούγονται διάφορα για το αν θα μείνει ή όχι στην Βαρκελώνη και κατά πόσο ο σύλλογος είναι διατεθειμένος ν’ ακούσει προτάσεις για την παραχώρησή του.


Ο ίδιος όμως έχει απόλυτα ξεκαθαρισμένο στο μυαλό του το τι θέλει να γίνει. Μιλώντας στην εφημερίδα SPORT, δήλωσε απερίφραστα πως μοναδικός του στόχος είναι η παραμονή του στην ομάδα: «Είμαι πολύ ευτυχισμένος στην Μπάρσα και θέλω να συνεχίσω εδώ». Εμφανώς ηρεμότερος και πιο χαλαρός σε σχέση με την τελευταία του δημόσια εμφάνιση για τον εορτασμό της κατάκτησης του Κυπέλλου, όπου ήταν σχεδόν αμίλητος και αγέλαστος, δεν έχει καμία αμφιβολία για το πού θέλει να βρίσκεται και του χρόνου.

Εκείνη την ημέρα, πολλοί είχαν πει πως πια είχε φτάσει η ώρα να πάρει την θέση του ο Μοντόγια, αλλά ο Ντάνι είναι εδώ για να διαψεύσει όλες αυτές τις εικασίες. Ούτε ο ίδιος ούτε και η Μπαρσελόνα θέλουν να χωρίσουν οι δρόμοι τους: «Θέλω να συνεχίσω να γράφω ιστορία στην ομάδα. Δεν σκέφτηκα στιγμή να φύγω, γιατί ο σύλλογος έχει κάνει τα πάντα για να είμαι ευτυχισμένος και μην ξεχνάμε ότι έχω και συμβόλαιο. Βρίσκομαι μαζί με κορυφαίους ποδοσφαιριστές και εξαιρετικά παιδιά και απολαμβάνω την κάθε μέρα». Τα λόγια αυτά αποτελούν την καλύτερη εγγύηση ότι ο Άλβες θα είναι από τα βασικά «εργαλεία» της Μπάρσα που θέλει να φτιάξει ο Τίτο.

Οι γιατροί είναι πολύ αισιόδοξοι και ικανοποιημένοι από την πορεία της αποθεραπείας του τραυματισμού του και το γεγονός αυτό έχει κάνει και τον ίδιο να είναι ήσυχος και να περιμένει να πάρει την έγκριση για να μπορέσει να επανέλθει στους κανονικούς ρυθμούς των υποχρεώσεων της ομάδας. Είχε εγχειριστεί αμέσως μετά τον τραυματισμό του, στις 16 Μαΐου, και η ιατρική γνωμάτευση έκανε λόγο για 6-8 εβδομάδες εκτός γηπέδων. Τώρα όμως οι γιατροί ισχυρίζονται ότι η αποθεραπεία του πηγαίνει καλύτερα από το αναμενόμενο. Ο Ντάνι έφτασε χτες στην κλινική Dexeus  για να παρακολουθήσουν οι γιατροί την πορεία της υγείας του, οδηγώντας ο ίδιος και έχοντας ένα μεγάλο χαμόγελο στο πρόσωπό του: «Το μόνο που σκέφτομαι είναι να γίνω καλά και να παίζω για την Μπάρσα».

Το συμβόλαιό του με τον σύλλογο είναι μέχρι την σεζόν 2014-15 και η ρήτρα αποδέσμευσής του είναι κλιμακούμενη, ανάλογα με τα χρόνια που παίζει στην Μπάρσα, και αυτή την στιγμή κυμαίνεται στα 100 εκατομμύρια ευρώ. Η ασταθής απόδοσή του στα τέλη της σεζόν πυροδότησε διάφορα σενάρια, ακόμα και για την σχέση του με τον Πεπ. Όλα αυτά όμως τώρα μοιάζει ν’ ανήκουν στο παρελθόν. Ποτέ δεν έκρυψε την αφοσίωσή του στην ομάδα και το πόσο θέλει να συνεχίσει να είναι κομμάτι της. Και είναι κάτι που του αξίζει, μετά τα όσα έχει προσφέρει όλα αυτά τα χρόνια. 

sport.es

Δεν υπάρχουν σχόλια: