Ο Φρανσέσκ "Τίτο" Βιλανόβα θα είναι προπονητής της Μπάρσα γιά τα επόμενα δύο χρόνια. Ο μέχρι το τέλος της σεζόν βοηθός του Πεπ Γκουαρντιόλα τα βρήκε σε όλα με τον σύλλογο και θα υπογράψει το νέο του συμβόλαιο αυτή την Παρασκευή στις 1 το μεσημέρι ώρα Ελλάδας. Θα ακολουθήσει η κλασσική φωτογράφιση μπροστά στα γραφεία με τον πρόεδρο Ροσέλ, τον αντιπρόεδρο Μπαρτομέου και τον τεχνικό διευθυντή Ζουμπιζαρέτα και ακολούθως, στις 2 ώρα Ελλάδας, ο νέος προπονητής θα παραθέσει συνέντευξη τύπου στην αίθουσα του Παρισιού του Καμπ Νόου
Πηγή: fcbarcelona.cat
1 σχόλιο:
Welcome TITO!
Δημοσίευση σχολίου