Τετάρτη 13 Ιουνίου 2012

Ελεύθερος στη Μαγιόρκα ο Μινιό


Μόνο οι υπογραφές μένουν για να οριστικοποιηθεί η συμφωνία της Μαγιόρκα με τον μέχρι πρότινος τερματοφύλακα της Μπάρσα Β, Ρουμπέν Μινιό. Τον 23χρονο αποχαιρέτησε χτες και ο Αντόνι Ζουμπιζαρέτα και του ευχήθηκε ό, τι καλύτερο για την συνέχεια της καριέρας του. Ο Μινιό θα είναι παίκτης της Μαγιόρκα για την σεζόν 2012-13 και αποκτήθηκε ως ελεύθερος. Η ομάδα από τις Βαλεαρίδες νήσους, τον απέκτησε για ν’ αντικαταστήσει τον αναπληρωματικό του Ντουντού Αουατέ, Καταλαγιούντ, τον οποίο ο σύλλογος προτίθεται να πουλήσει.
Ο νεαρός πορτιέρο, δεν είχε τον χρόνο συμμετοχής που θα ήθελε στην δεύτερη ομάδα και οι προοπτικές του να παίξει με τους «μεγάλους» ήταν απειροελάχιστες. Με τον Όιερ βασικό, ο Μινιό έπαιξε μόλις 10 ματς στο πρωτάθλημα. Η μόνη φορά που «χτύπησε» την πόρτα της πρώτης ομάδας, ήταν όταν ο Πεπ τον κάλεσε, εξαιτίας της απουσίας του Βαλντές λόγω υποχρεώσεων με την Εθνική και του τραυματισμού του Πίντο. Ήταν στις 14 Αυγούστου 2010, στον πρώτο επαναληπτικό για το ισπανικό Σούπερ Καπ. Δυστυχώς ο Μινιό δε μπόρεσε να κάνει τίποτα για ν’ αποτρέψει την ήττα από την Σεβίλλη με 3-1. Στο δεύτερο ματς με τον Βαλντές στην θέση του, οι Καταλανοί το «γύρισαν» κι επικράτησαν με 4-0. 

ElMundoDeportivo.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: