Δευτέρα 4 Ιουνίου 2012

Γκαλιάνι:''Ο Σίλβα δεν πωλείται''

Σε κρουαζιέρα στη Βαρκελώνη βρίσκεται ο διευθύνων σύμβουλος της Μίλαν Γκαλιάνι και όταν ρωτήθηκε για το Σίλβα,ήταν κατηγορηματικός.

Galliani (ceo Milan):''Συνομιλίες με Μπάρσα για Τιάγκο Σίλβα; Είμαι εδώ για διακοπές.Δεν σχεδιάζω να μιλήσω με κανέναν."[md]

'' Ο Τιάγκο Σίλβα θα συνεχίσει στη Μίλαν,αυτό είναι σίγουρο. Δεν έχω προγραμματίσει καμία συνάντηση με την Μπάρσα.'' [com radio]

"Θα κάνουμε τα πάντα για να κρατήσουμε τον Τιάγκο Σίλβα Δεν έχει τιμή.Αν ήταν μόνο για τα χρήματα, θα είχε ήδη πωληθεί." [ MD]



Δεν υπάρχουν σχόλια: