Πέμπτη 14 Ιουνίου 2012

Σε ευχαριστούμε Πεπ!

























Τα ευχαριστώ της "οικογένειας" προς τον Πεπ.

Όποιος έχει κάποιο πρόβλημα με τα αγγλικά να μου πει να τα μεταφράσω.

πηγή: www.fcbarcelona.cat

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Splanis μπορεις σε παρακαλω να τα μεταφρασεις? :D

SpLaNiS είπε...

οκ θα σου στειλω στο facebook

Ανώνυμος είπε...

χαχα!