Τρίτη 5 Ιουνίου 2012

Τί γίνεται με Κουένκα και Τεγιό;



Οι Κουένκα και Τεγιό πάντοτε έβλεπαν τα τελευταία χρόνια τα ονόματά τους να φιγουράρουν σε λίστες υποψηφίων μεταγραφικών «στόχων» πολλών και διαφόρων συλλόγων. Η επάνοδος των Βίγια και Αφελάι, δημιουργεί πληθώρα επιθετικών στην πρώτη ομάδα κάτι που σημαίνει ότι κάποιος ή κάποιοι θα πρέπει μάλλον να φύγουν. Αρκετές ήταν λοιπόν οι ομάδες που επικοινώνησαν με την Μπαρσελόνα προκειμένου να ρωτήσουν για το ενδεχόμενο δανεισμού ή ακόμα και αγοράς. 


Η περίπτωση του Κουένκα είναι και η πιο περίπλοκη, από την στιγμή που ο τραυματισμός του θα τον αφήσει εκτός δράσης μέχρι τις αρχές της σεζόν. Ο ίδιος είναι ήσυχος, γιατί ξέρει ότι κανείς δεν αμφισβητεί την αξία του. Θα έχει όλον τον απαραίτητο χρόνο για ν’ αποθεραπευτεί πλήρως και ν’ ανακτήσει τους ρυθμούς του, όταν οι γιατροί κρίνουν ότι είναι έτοιμος. Εξάλλου,ο Βιλανόβα ήταν ο πρώτος που τον εμπιστεύτηκε για την πρώτη ομάδα και συνεχίζει να πιστεύει ακράδαντα ότι αν του δοθεί περισσότερος χρόνος συμμετοχής, η πρόοδός του θα είναι ακόμα μεγαλύτερη.

Για τον Τεγιό, ήδη το ενδιαφέρον από ομάδες της Πριμέρα δεν λείπει. Μία από τις σκέψεις είναι ότι θα του έκανε καλό να δοθεί δανεικός σε άλλη ομάδας, ώστε να συνεχίσει να βελτιώνεται και να πιστέψει στις δυνατότητές του. Ο Τίτο όμως τον θέλει και γι’ αυτό του δήλωσε ότι προς το παρόν θα συγκαταλέγεται στην λίστα εκείνων που θα ξεκινήσουν την προετοιμασία με την πρώτη ομάδα. Εκεί θα έχει κάθε ευκαιρία ν’ αποδείξει αν έχει ή όχι την δική του θέση στην επίθεση των μπλαουγκράνα. Το μέλλον του είναι στα χέρια του…

sport.es




Δεν υπάρχουν σχόλια: