Άλλη μια εντυπωσιαακή εμφάνιση στο EURO που έκλεισε πολλά στόματα πραγματοποίησε χθες ο καλύτερος παίκτης στον κόσμο...Με εμφανή σημάδια υψηλής τεχνικής στο κούρεμα και στο στήσιμο με το ζελέ,καθώς και με την απαράμιλλη τεχνική στην κίνηση με την μπάλα,όταν η εναλλαγή του περάσματος και των δύο ποδιών από πάνω της,λόγω προφανώς κάποιου ενοχλητικού συγκαύματος,θάμπωσε τα πλήθη.Αλλά εκεί που το θέαμα απογειώθηκε ήταν όταν τα δύο υπέροχα τελειώματα που έγιναν γκολ,έφεραν υστερία στις εξέδρες με κίνδυνο να διακοπεί το ματς...ΕΙΝΑΙ ΠΑΛΛΑΙΚΗ Η ΑΠΑΙΤΗΣΗ!ΔΩΣΤΕ ΤΟΥ ΤΗ ΧΡΥΣΗ ΜΠΑΛΑ ΑΠΟ ΤΩΡΑ!
Ωραίο,στρωτό,μυαλωμένο πλασάρισμα...Ανήμπορος ο κήπερ βλέπει την μπάλα να κατευθύνεται... ΑΟΥΤ!
Τους έχει περάσει έναν έναν,τους έχει αφήσει χιλιόμετρα πίσω(όλους,και τους πάγκους...) να κοιτούν πώς το περιβραχιόνιο δένει με τη ζειμπέκικη φιγούρα...και δίνει τη χαριστική βολή σ'αυτό το μυθικό πλασάρισμα που θα στείλει την μπάλα να αναπαυτεί στη...ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΠΙΝΑΚΙΔΑ!



2 σχόλια:
Δάσκαλε, είναι η ιδέα μου ή γίνεσαι λίγο εμπαθής?
Δεν είναι η ιδέα σου.Συμφωνώ.Ο ΡΟΝΑΛΝΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΜΠΑΘΗΣ!
Δημοσίευση σχολίου