Παρασκευή 15 Ιουνίου 2012

Καλωσόρισες (κι επίσημα) Τίτο



Ο νέος τεχνικός των μπλαουγκράνα, Τίτο Βιλανόβα, θα παρουσιαστεί με όλες τις τιμές και όπως του αρμόζει στον πάγκο της ομάδας. Η παρουσίασή του θα γίνει στην Sala Paris, στην ίδια που πριν από μια τετραετία είχε παρουσιαστεί και ο Πεπ, με περισσότερα μαλλιά και όψη που σήμερα σίγουρα μας φαίνεται σαν μικρού παιδιού. Πρωταγωνιστές ήταν οι Λαπόρτα, Μπεγκίρισταϊν και ο «άγνωστος» και πολλά υποσχόμενος Πεπ. Ο Γκουαρντιόλα τότε δεν είχε διστάσει να πάρει την απόφαση για το μεγάλο βήμα από την Μπάρσα Β στα «σαλόνια» της Πριμέρα και της Ευρώπης. Βίοι περίπου παράλληλοι με του Τίτο…


Δεν περιμένει κανείς ν’ ανακοινωθεί ακόμα επίσημα το οριστικό οργανόγραμμα, αλλά ο Βιλανόβα έχει κάνει ξεκάθαρες τις ιδέες και τις προθέσεις του. Ο Τίτο, θα πρέπει να δώσει αρκετές απαντήσεις και σε πολλά πράγματα. Θα πρέπει να κρατήσει τις ισορροπίες και να μην υπερβεί τα όρια. Σίγουρα θα ερωτηθεί για το τι γίνεται στ’ αποδυτήρια και φυσικά για τον Μουρίνιο, που εδώ και καιρό έχει γίνει θέλουμε δεν θέλουμε, κομμάτι της ζωής της Μπάρσα. Όλοι γνωρίζουμε και έχουμε συνδέσει τον Τίτο με το ποδόσφαιρο και τον άνθρωπο που ήτανε «σκιά»του Γκουαρντιόλα. Οπότε η παρουσίασή του θα μας δώσει την αφορμή να τον ακούμε να μιλάει και για άλλα πράγματα, κάτι το μοναδικό και αποκλειστικό. 

Μαζί του θα είναι οι Ροσέλ και Ζουμπιζαρέτα. Πρώτα θα μιλήσει ο πρόεδρος και μετά ο Βάσκος τεχνικός διευθυντής. Τελευταίος και καλύτερος θα πάρει τον λόγο ο Βιλανόβα. Καλή τύχη…

ElMundoDeportivo.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: