Πέμπτη 14 Ιουνίου 2012

Ναβάρο: «Το καλύτερο δώρο»



Λίγο πριν την έναρξη του μεγάλου ντέρμπι, ο εορτάζων Χουάν Κάρλος Ναβάρο ρωτήθηκε για το αν θα ήθελε την επέτειο των 32ων γενεθλίων του να σκοράρει 32 πόντους: «Όχι, θα προτιμούσα να κάνουμε το 3-2». Οι συμπαίκτες του δεν ήθελαν να τον απογοητεύσουν την ημέρα των γενεθλίων του. Και δεν το έκαναν. Και κυρίως δεν το έκανε ο απρόσμενος ήρωας της χτεσινής αναμέτρησης, ο Σι Τζέι Γουάλας, με 15 πόντους και 3/11 τρίποντα με το καλημέρα στα πρώτα 26 λεπτά. 


Μετά ανέλαβε ο Μαρσελίνιο Χουέρτας, σκόρερ 15 πόντων. Και φυσικά ο Πιτ Μάικλ και ο Έραζεμ Λόρμπεκ, θέλησαν να δείξουν και αυτοί ότι είναι παρόντες και έκαναν το ματς της ζωής τους. Ειδικά οι 24 πόντοι, τα 5 ριμπάουντ και οι 4 ασίστ του Σλοβένου, αποσυντόνισαν και «σκόρπισαν» την Ρεάλ, αποδεικνύοντας επίσης ότι ο Λόρμπεκ είναι μάλλον το καλύτερο 4άρι που υπάρχει στην Ευρώπη. 

Μετά την λήξη του ντέρμπι, ο Ναβάρο δήλωσε περιχαρής: «Ήταν το καλύτερο δώρο γενεθλίων που θα μπορούσαν να μου κάνουν». Αυτή ήταν η τρίτη φορά που ο Ναβάρο γιόρτασε τα γενέθλιά του σε ημέρα τελικού. Και είχε αποδειχθεί και αρκετά γουρλής. Την πρώτη φορά, το 2004, η Μπάρσα είχε στεφθεί πρωταθλήτρια και το 2009, είχε βρεθεί πίσω στις νίκες αλλά τελικά κατέκτησε το τρόπαιο. Τυχαίο? Θα δείξει. Όλα θα κριθούν το Σάββατο και ο «Λα Μπόμπα» θέλει να πάρει κι άλλα δώρα… 

ElMundoDeportivo.com



Δεν υπάρχουν σχόλια: