Τον Μάιο του 2011 αναζητώντας (ως συνήθως) ειδήσεις για την
αγαπημένη μου ομάδα στο διαδίκτυο, “έπεσα” πάνω σε ένα ελληνικό site. The only Greek FCB Portal έγραφε κάτω από το (εκπληκτικό) όνομα του: barcelonismo.gr
«-Ρε λές?» Μονολόγησα. Λες να υπάρχει επιτέλους στην Ελλάδα ένας διαδικτυακός χώρος που ασχολείται με την
Μπάρσα? Εξερευνώντας το λοιπόν, ανακάλυψα ότι υπήρχε μια ανοιχτή συζήτηση
για το θέμα του χορηγού στην φανέλα. Είχα ήδη γράψει ένα σχετικό άρθρο στο
προσωπικό μου blog και σκέφτηκα να το στείλω και στο barcelonismo. Ομολογώ
ότι αρχικά δίστασα αλλά τελικά το τόλμησα. Ήταν η πρώτη μου επαφή με το site. Τον
Αύγουστο του 2011 είχα την τιμή να γίνω και μέλος της συντακτικής ομάδας . Τα
υπόλοιπα είναι ιστορία. Καλή ή όχι, αρμόδιοι για να το κρίνουν, είστε όλοι
εσείς, οι αναγνώστες του barcelonismo.gr.
Έναν χρόνο μετά την πρώτη μου ανάρτηση, νιώθω την ανάγκη να πω ένα
μεγάλο ευχαριστώ σε πολλούς ανθρώπους κάνοντας κατάχρηση του βήματος μου. Πρώτα
από όλα στον άνθρωπο που με εμπιστεύτηκε και μου έδωσε βήμα σε αυτήν την
ξεχωριστή ελληνική γωνιά, αυτού του τόσο ξεχωριστού συλλόγου, τον Νίκο Καραμάνο. Ο ίδιος με
χαρακτήρισε πέρυσι “Αλέξις Σάντσες” του barcelonismo. Θέλω να
του πω ότι θα είμαι ευτυχισμένος και στον ρόλο αυτού που “κουβαλάει τις μπάλες
για την προπόνηση”.
Στον Παναγιώτη Πετμεζά,
που οι απόψεις μας κάποιες φορές ταυτίζονται τόσο, που έχουμε φτάσει στο σημείο
να αναρτήσουμε το ίδιο θέμα με διαφορά δευτερολέπτων (θυμάσαι τα γενέθλια του Κρόιφ Δάσκαλε?) Στον Γιάννη Κελλή. Στη ζωή μου (όπως οι περισσότεροι) είχα συνηθίσει να
δίνω χωρίς να περιμένω ανταπόδοση. Αυτό ακριβώς κάνει ο Γιάννης σε εμένα. Στον Δήμο που μας δίνει γεύση Βαρκελώνης
όπως κανένας άλλος στην Ελλάδα δεν το κάνει, ακόμη κι αν ξέρω ότι θα θυμώσει αν
διαβάσει αυτές τις γραμμές, γιατί είναι σεμνός άνθρωπος. Συγχώρα με φίλε.
Στον Πωλ Καταλανίστα,
τον Γιώργο Μπεγκο, τον Δάσκακο και τον Κώστα Μαρούντα για τα υπέροχα άρθρα τους. Στον Charlie για την
ενημέρωση των υπολοίπων τμημάτων. Στην Έφη
για τις μεταφράσεις της μετά τους αγώνες της Μπάρσα και το εκπληκτικό preview της Primera όλη την χρονιά και στην Όλγα Εσπεράνζα, εγγυήτρια των
(αξιόπιστα) μεταφρασμένων ειδήσεων που αφορούν την ομάδα μας. Στον Μάρκο, τον Μάριο και τον Γιώργο Ζουρντό
που αποδεικνύουν ότι το νέο αίμα “βράζει.” Όλοι τους προσφέρουν και κάτι
διαφορετικό και κάτι καινούριο.
Τους περισσότερους δεν είχα την τύχη να τους γνωρίσω ακόμη,
ούτε καν φυσιογνωμικά, ωστόσο αισθάνομαι
ότι γνωριζόμαστε καλά. Το ίδιο και με πολλούς από τους αναγνώστες. Fede, Barche, Κώστας Μπλαουγκράνα,
Παγουράς, Stoichkov, Στέλιος (barcagr), John Karavoulias, Wint3r, Άγης Μερεμέτης, barcelonistas1997, George Kaso, Γιώργος Καταγής,Vic Arshavin και πολλοί
πολλοί ακόμη που λυπάμαι αν τώρα ξεχνώ, τόσο καταρτισμένοι, που ποτέ δεν
μπορείς να νιώσεις ότι έχεις κάνει αυτό που έπρεπε. Πάντα, κάθε ανάρτηση, κάθε αφιέρωμα, αισθάνομαι ότι είναι ελλιπές και
γι’ αυτό σας ζητώ τώρα συγνώμη. Επίσης σας δηλώνω ότι (κατά την ταπεινή μου
γνώμη) είστε οι κύριοι υπεύθυνοι για τον εποικοδομητικό διάλογο που αυτός ο
ιστοχώρος πρεσβεύει. Σας εγγυώμαι
όμως πως για όσο καιρό θα έχω ακόμη αυτό το βήμα, ότι κάνω θα είναι στο πνεύμα
και της υπόλοιπης συντακτικής ομάδας, δηλαδή αληθινή αγάπη και σεβασμός χωρίς
μικρότητες που δεν ταιριάζουν άλλωστε και στην Μπάρσα.
Το μόνο σίγουρο είναι, πως όσο περισσότερο ασχολείσαι με την
Μπαρσελόνα, τόσο περισσότερο καταλαβαίνεις ότι δεν γνωρίζεις σχεδόν τίποτα για
το μεγαλείο της. Visca Barça! ¡Visca Catalunya!
Νίκος Περπερίδης. / El Capita

8 σχόλια:
Η αναγκαιότητα ύπαρξης ενός ιστοχώρου με έγκυρες και έγκαιρες ειδήσεις γιά το FC Barcelona στα ελληνικά, "γέννησε" το barcelonismo.gr
Δεν μένουμε όμως εκεί. Στο site μας θα βρείτε βίντεο με ολόκληρους αγώνες, παρουσιάσεις, άρθρα γνώμης, φωτογραφίες και συνεντεύξεις.
Με την υπογραφή μιάς ομάδας που επί πολλά χρόνια ζει σχεδόν καθημερινά την πραγματικότητα του μεγαλύτερου συλλόγου του κόσμου!
Νικόλα την ιστορία φτιάχνουν οι παρέες είπε κάποιος.Σήμερα μπορούμε να πούμε πια ότι αυτό που έγραψε από την πρώτη στιγμή στο Editorial του το barcelonismo.gr είναι μια πραγματικότητα και αυτό οφείλεται και στη δικιά σου καθοριστική συμβολή που έδωσε κι άλλη ποιότητα και επίπεδο σ'αυτή την μπλαουγκράνα παρέα.Θα συνεχίσουμε αδερφέ όλοι μαζί συντάκτες, αναγνώστες,φίλοι(3.000+ ήδη!)στιν ίδιο δρόμο δημιουργίας να φέρουμε την άνοιξη στον τομέα της ενημέρωσης στην Ελλάδα.Άλλωστε για μας ο Βαρκελωνισμός είναι έμπρακτος τρόπος ζωής.
Νίκο σου το έχω ξαναπεί, όπως και σε όλα τα παιδιά, η Μπάρσα πάνω απ' όλους και όλοι εμείς οι ταπεινοί και απλοί οπαδοί μπορούμε να δημιουργούμε καταστάσεις που σαν οπαδοί όλοι μας να νιώθουμε υπερήφανοι, όπως διάφορες φιλανθρωπικές εκδηλώσεις, σωστή ενημέρωση και γενικά να ενημερώνουμε ποια είναι η φιλοσοφία της ομάδας μας, που είναι κάτι παραπάνω από μια ομάδα. Αυτό πρέπει να το μάθουμε και να το δείξουμε σε αυτούς που δεν το έχουν καταλάβει. Νίκο, εγώ προσωπικά και πάλι σε ευχαριστώ για όλα.
Αξίζουν συγχαρητήρια τόσο σε σένα, όσο και σε όλους τους ανθρώπους του barcelonismo.gr, καθώς χάρη σε εσάς γίναμε μια παρέα, και μάθαμε πάρα πολλά. Εύχομαι να συνεχίσουμε έτσι, όλοι μαζί.
niko idi niothw oti se kserw polu kala kai pragmatika pisteuw tha exoume tin eukairia na gnwristoume kai apo konta, eimaste tuxeroi pou uparxoun anthrwpoi san kai sena pou prosferoun sto diko mas barcelonismo kanontas to ena sunestimatiko diamanti gia mas.sugxaritiria se sena kai se ola ta paidia pou grafoun giati pera apo tin enimerosi mas kratete suntrofia me tous fakelous,ta istorika,tis dilwseis,ta protoselida,ta vintea,ta sxolia sto chat,ta polu endiaferonta paixnidia bang kai prediction,tis radiofonikes ekpompes ktl ktl...i parea auti megalonei kathe mera kai oloi mazi eimai sigouros oti tha perasoume polles aksexastes stigmes sto mellon.
Τι έγγραψες πάλι ρε Νικόλα??? Προσωπικά σε ευχαριστώ για 2 λόγους: 1. που με θυμήθηκες και 2. για τα άρθρα σου.
Μπράβο ρε φίλε (γιατί έτσι σε νοιώθω), συνέχισε την υπέροχη αρθρογραφία σου!!!
Καλή συνέχεια...
Νικόλα μου, μιά απ τις πιό σημαντικές μέρες από τότε που ξεκινήσαμε το barcelonismo.gr ήταν όταν σε γνώρισα από κοντά. Ο Θεός να μας έχει καλά να συνεχίζουμε!
Visca Barca!
σας ευχαριστώ όλους έναν έναν, ξεχωριστά.
nikoooooooolaaaaaaa??????
MEGALA EIN TA LOGIA SOU K THAVMASTA TA "ERGA" SOU!!!!
tha kratisw tis dio televtees fraseis file... megali alithia,to megalio tis erevnateeeee......!!!!
sunexise na mas "fwtizeis" k min kourasteis poteeeeeee!!!!!
Δημοσίευση σχολίου