Παρασκευή 13 Ιουλίου 2012

Από 1 Σεπτεμβρίου ακριβαίνουν τα προϊόντα της Μπάρσα...


Υπουργικό συμβούλιο είχαμε σήμερα στην Ισπανία και οι ίβηρες καρεκλοκράτορες αποφάσισαν το πως θα αλλάξουν τις ζωές μας και τι μέτρα θα μας εφαρμόσουν τους επόμενους μήνες

Έτσι λοιπόν η αύξηση του ΦΠΑ η οποία είχε ανακοινωθεί την Τετάρτη το πρωί από τον πρωθυπουργό της χώρας, Μαριάνο Ραχόι και αφορά την άνοδο 3% στα είδη πολυτελείας από 18% σε 21% και 2 τις εκατό στον βασικό ΦΠΑ από 8% σε 10%, θα μπει σε εφαρμογή από την 1η του Σεπτέμβρη του τρέχοντος έτος.

Αυτό προφανώς θα έχει επιπτώσεις και στα προϊόντα των ομάδων όπως και στα εισητήρια, τα οποία θα αναγκαστούν να δουν τις τιμές τους να ανεβαίνουν εκτός κι αν το ΔΣ της Μπάρσα αποδειχθεί ιδιαίτερα φιλεύσπλαχνο και απορροφήσει την αύξηση του ΦΠΑ η ομάδα χωρίς να ανέβουν οι τιμές των προϊόντων, κάτι το οποίο δεν φαίνεται πολύ πιθανό από την μέχρι τώρα της πολιτικής του ΔΣ...

Γράμμα από Βαρκελώνη

Δεν υπάρχουν σχόλια: