Ο Jordi Alba επέλέξε να φορέσει τη φανέλα με τον αριθμό "18" στην Μπαρσελόνα, ο οποίος ήταν διαθέσιμος από τότε που ο Μιλίτο άφησε την ομάδα το καλοκαίρι του 2011. [MD]Ο πρώην προπονητής του στους νέους της Μπάρσα Llorens δήλωσε στο barçatv:''Ο Alba είναι πολύ ανταγωνιστικός, πάντα ήθελε να κερδίζει ακόμη και στην προπόνηση, δεν του άρεσε να τον κοροιδεύουν γύρω του."
Επίσης σήμερα η el mundo deportivo αναφέρει ότι:α) Η Γιουβέντους έκανε προσφορά στον Αντριάνο (27),ένα 4-ετές συμβόλαιο.Ο παίκτης έχει προγραμματισμένη συνάντηση με τον Vilanova. Στην Μπαρσελόνα θεωρούν ότι ο παίκτης,ο οποίος μελετά και προσφορά της Μπάγερν,αν το θελήσει ο ίδιος θα φύγει.β)Η Μπαρσελόνα εξετάζει το ενδεχόμενο να υποβάλει προσφορά για τον επιθετικό Nilmar της Βιγιαρεάλ (27). Η ομάδα του ζητάει 8M για το βραζιλιάνο.γ)Ο Afellay πιθανότατα την επόμενη εβδομάδα θα συναντηθεί με νέο προπονητή του Τίτο Vilanova για να συζητήσουν για το μέλλον του.Ενδιαφερόμενοι σύλλογοι: Ίντερ, Λάτσιο, Λιλ, Μάλαγα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου