Η υπόθεση του καταλανικού Super Cup συνεχίζει να πληγώνει τη Μπάρσα. Ενας συνδυασμός ασυνεννοησίας και κακής επίδειξης δύναμης εκθέτουν το σύλλογο που θα μπορούσε να τα έχει αποφύγει όλ αυτά αν ξεκαθάριζε εξ αρχής τις προθέσεις του. Οτι δηλαδή δεν είναι θέμα ημερομηνιών, αλλά προτεραιοτήτων. Και πως σε οποιαδήποτε ημερομηνία και να διεξαχθεί το καταλανικό Super Cup, εμείς τη δεύτερη ομάδα θα κατεβάσουμε! Ολα τα υπόλοιπα είναι περιττά και επιζήμια.
Οταν στις 11 Ιουλίου κατά την επίσημη παρουσίαση του νέου θεσμού ο Ροσέλ δήλωνε πως "η ομάδα θα κατέβει με την καλύτερη δυνατή σύνθεση", ήταν ήδη γνωστό το καλεντάρι. Ο Βιλανόβα γνώριζε και πότε θα επιστρέψουν οι διεθνείς και το ακριβές πρόγραμμα φιλικών και επίσημων αγώνων. Το πιθανότερο ήταν ότι τότε δεν ζητήθηκε η γνώμη του. Πως ο Ροσέλ θεώρησε ότι η δήλωση γιά "την καλύτερη δυνατή σύνθεση", κάλυπτε όλες τις περιπτώσεις. 16 μέρες μετά και χωρίς να έχει μεσολαβήσει οτιδήποτε άλλο εκτός απ τον σοβαρό τραυματισμό του Μουνιέσα, ο σύλλογος επιστρέφει και με μιά επίσημη ανακοίνωση ξεκαθαρίζει πως θα στείλει τη δεύτερη ομάδα στον αγώνα με την Εσπανιόλ. Η Ομοσπονδία ακυρώνει το Super Cup, o Βιλανόβα παίρνει την ευθύνη επάνω του και τώρα που η Ομοσπονδία επιστρέφει προτείνοντας νέα ημερομηνία, ο σύλλογος κάνει το ίδιο λάθος. Μιλάει πάλι γιά "την καλύτερη δυνατή σύνθεση", ενώ παράλληλα επιτίθεται στην Ομοσπονδία που ούτε πίεσε καταστάσεις και απλά ζήτησε απ τη Μπάρσα και την Εσπανιόλ να συνεννοηθούν με τους προπονητές τους και να απαντήσουν εντός 48 ωρών αν αποδέχονται την 26η Σεπτεμβρίου σαν νέα ημερομηνία διεξαγωγής του καταλανικού Super Cup.
"Αποδεχόμαστε την ημερομηνία αλλά δεν ξέρουμε τί σύνθεση θα κατεβάσουμε", λέει ουσιαστικά ο σύλλογος. Λες και πάλι δεν γνωρίζει το καλεντάρι ή πάλι δεν έχει ζητηθεί η γνώμη του Τίτο.
Πόσο πιό απλό θα ήταν να λέγαμε απ την αρχή πως σε οποιαδήποτε ημερομηνία και να διεξαχθεί η αναμέτρηση εμείς τη δεύτερη ομάδα θα κατεβάσουμε. Και ας μη λέγαμε πως "εμείς σε αγώνα που δεν έχουμε να κερδίσουμε χρήματα δεν ρισκάρουμε ούτε καν μιά σύνθεση με τους Πίντο, Μοντόγια, Αντριάνο, Μπαρτρά, Μασεράνο (ή Φοντάς), Σερζί Ρομπέρτο, Ντος Σάντος (ή Μασεράνο), Αφελάϊ, Ντεολοφέου, Αραούχο και Ντονγκού (ή Τεγιό)"
Γιατί όπως και να το κάνεις, μιά τέτοια σύνθεση θα ήταν η "καλύτερη δυνατή", χωρίς να κουράζει ή να θέτει σε κίνδυνο την σωματική ακεραιότητα των μεγάλων αστεριών της ομάδας. Μόνο που βέβαια, λεφτά δεν θα πάρουμε απ το καταλανικό Super Cup, όπως γιά παράδειγμα πήραμε 2 εκατομμύρια ευρώ απ το φιλικό με την Καζαμπλάνκα ...
Κλείνω με μιά ακόμα παρατήρηση. Δεν χρειάζεται να πουλάμε τσαμπουκά σε όλο τον κόσμο, επειδή ο Λαπόρτα μας έκανε κριτική που δεν στηρίξαμε όσο έπρεπε τον Γκουαρντιόλα στην υπόθεση ντόπινγκ. Τσαμπουκά να πουλάμε στον Βιγιάρ αν μας παίρνει, που δεν τιμώρησε τον Μουρίνιο γιά το δάχτυλο στο μάτι του Τίτο. Να πουλάμε τώρα τσαμπουκά στην καταλανική ομοσπονδία που ούτε μας προκάλεσε και που έφτιαξε ένα θεσμό γιά να μας βγάλει έξω απ το "κουραστικό" Copa Catalunya, μόνο σαν ψευτοπαλικαρισμός φαντάζει ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου