Κυριακή 15 Ιουλίου 2012

ΜΠΑΡΣΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ - Σπίτια,ορυχεία και ψέματα

Οι παίκτες της Μπάρσα αυτό το καλοκαίρι είναι διασκορπισμένοι σε όλη την υφήλιο και παίζουν μπάλα επίσημη (EURO) ή ανεπίσημη,φιλανθρωπικούς αγώνες  με φίλους κάνοντας διακοπές.

Αυτό το καλοκαίρι η Μπάρσα εμπνέει μέχρι και την κατασκευή νέων σπιτιών.Φωτογραφία σπιτιού υπό κατασκευή στο Sidi Sliman, Morocco.
 O Μέσσι αρνήθηκε ότι έδωσε  συνέντευξη στο περιοδικό της Ουγγαρίας "kepes".Τα αποσπάσματα από τη συνέντευξη που δημοσιεύθηκαν είναι ψεύτικα. [telam]
  Wb Μέσσι: "Δεν μου αρέσει που δημοσιεύουν συνεντεύξεις που ποτέ  δεν έδωσα.Ένα ουγγρικό περιοδικό λέει ότι μου πήραν συνέντευξη, αλλά αυτό δεν είναι αλήθεια.»
 


Tw Villa:"Ήμουν στο ορυχείο για να μιλήσω με τους ανθρακωρύχους που βρίσκονται κλειδωμένοι εδώ και 48 ημέρες. Ελπίζω όλα να επιλυθούν σύντομα.!''

Αύριο ξεκινά η προετοιμασία για την Μπάρσα αλλά οι διεθνείς με την Ισπανία είναι ακόμη διακοπές. 
 Ο Σεσκ δένει τα κορδόνια σε ένα παιδί στην ακαδημία του στην Ελβετία και παίζει με  την κόρη της Ντανιέλα.
 Ιδού η Ρόδος ιδού και το πήδημα με το σερφ για τον Βαλντέζ που βρίσκεται στο ελληνικό νησί.
 Παλιοί κολλητοί του Άλμπα επιδεικνύουν φωτογραφίες.
 Ενώ αυτός αποθεώνεται στην πρώτη του προπόνηση με την ολυμπιακή ομάδα της Ισπανίας.
 Πικέ και Σακίρα χτες.
 Κλείνουμε πάλι με τον αρχηγό.     Tw Πουγιόλ: "Αφού πέρασα μια απίστευτη μέρα με τον  Javi(κολλητός του που είχε γενέθλια) και τους φίλους,είμαι ψόφιος για ύπνο.Αύριο(σσ. σήμερα) πρέπει να πάω πίσω στη Βαρκελώνη.Καληνύχτα.!"


Δεν υπάρχουν σχόλια: