Δευτέρα 9 Ιουλίου 2012

Αμοιβαία εκτίμηση


Ο Πεπ είναι πολύ καλός άνθρωπος. Μου φέρθηκε απ τη πρώτη στιγμή με σεβασμό και τον αγαπώ πολύ. Μου φέρθηκε όπως όλοι οι συμπαίκτες μου από την πρώτη ως την τελευταία ημέρα!

Δεν υπάρχουν σχόλια: