Ο Πεπ είναι πολύ καλός άνθρωπος. Μου φέρθηκε απ τη πρώτη στιγμή με σεβασμό και τον αγαπώ πολύ. Μου φέρθηκε όπως όλοι οι συμπαίκτες μου από την πρώτη ως την τελευταία ημέρα!
Δημοσίευση σχολίου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου