Ο Οριόλ Ρομέου παραχώρησε μια πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξη στον συντάκτη της EL9 Esportiu, Albert Fibla.
Είσαι στην προεπιλογή της Ολυμπιακής ομάδας
-Ναι, είναι μεγάλη τιμή. Θα δούμε, κάποιοι θα κοπούνε, είναι πάντως σημαντική η κλήση.
Η χρονιά στην Τσέλσι ξεκίνησε καλά για σένα. Τι έγινε μετά? Μίλησες με τον Ντι Ματέο?
-Μερικές φορές. Μου είπε ότι ήταν χαρούμενος για μένα και ξαφνικά βρέθηκα να προπονούμαι με την ομάδα νέων. Δυστυχώς δεν ήμουν στις επιλογές του. Από την νέα περίοδο ξέρω ότι ξεκινάω από μηδενική βάση.
Ήσουν στις επιλογές του Βίλας Μπόας πάντως..
-Ήταν σκληρό. Βέβαια ο Μάτα και ο Τόρες μου μίλησαν. Μου εξήγησαν ότι στο ποδόσφαιρο συμβαίνουν αυτά. Πρέπει να το συνηθίσω.
Είναι αλήθεια ότι υπήρχε πρόβλημα με τον Βίλας Μπόας και τους "παλιούς" στα αποδυτήρια?
-Εγώ δεν κατάλαβα κάτι τέτοιο. Σίγουρα πάντως με τον Ντι Ματέο όλοι έδιναν το 110%. Έδωσε στην ομάδα τρομερή αυτοπεποίθηση.
Η Μπάρσα χρειάζεται έναν αμυντικό μέσο? Κάποιον που θα ξεκουράζει τον Μπουσκέτς?
-Δεν είμαι εγώ αρμόδιος για να το κρίνω αυτό.
Καταλαβαίνεις γιατί σε ρωτάω..
-Ναι, ναι καταλαβαίνω. Αυτή είναι και η δική μου θέση στο γήπεδο. Ο Μπούσι όμως παίζει 50 αγώνες τον χρόνο...Είμαι ευχαριστημένος στην ομάδα μου.
Δεν σκέφτεσαι μια πιθανή επιστροφή σου στην Μπάρσα?
-Μέχρι στιγμής όχι. Δεν σκέφτομαι να αφήσω την Τσέλσι. Θέλω μόνο να δουλέψω σκληρά.
Πώς ήταν η σχέση σου με τον Γκουαρντιόλα?
-Όπως ήταν η σχέση του Πεπ με όλους τους παίκτες. Πολύ καλή. Έκανα ντεμπούτο και δούλεψα αρκετά με την πρώτη ομάδα. Μετά από τόσα χρόνια με την ομάδα νέων ήμουν πολύ χαρούμενος, αλλά ίσως θα μπορούσα να τα καταφέρω καλύτερα. Δεν βοήθησε και το ότι προερχόμουν από έναν τραυματισμό στο γόνατο.
Θα ήθελες να σε έχει εμπιστευτεί περισσότερο?
-Αν ο Πεπ πίστευε ότι ήμουν έτοιμος για την πρώτη ομάδα, θα έπαιζα στην πρώτη ομάδα. Είτε δεν ήμουν έτοιμος, είτε δεν ήμουν αρκετά καλός!
Η γνώμη σου για τον Τίτο?
-Ο Πεπ ξέρει καλύτερα από μένα. Δεν τον είχα προπονητή, μοιάζει μια χαρά άνθρωπος πάντως. Νομίζω ότι τα πράγματα θα συνεχίσουν να βαίνουν ομαλά.
Πως νιώθεις που πολλοί φίλοι σου από την δεύτερη ομάδα της Μπάρσα αγωνίζονται πλέον στην πρώτη?
-Εξαιρετικά! Είναι ωραίο να βλέπεις ανθρώπους με τους οποίους έχεις μοιραστεί τόσα πράγματα, να τα πηγαίνουν καλά.
Πανηγύρισες την πρόκριση στα ημιτελικά του Champions League?
-Χάρηκα για την ομάδα μου, αλλά δεν ήθελα να πανηγυρίσω στον αγωνιστικό χώρο. Θα ήταν έλλειψη σεβασμού απέναντι σε παίκτες που με βοήθησαν και μου προσέφεραν πολλά. Αυτό που είμαι σήμερα το χρωστάω στην Μπάρσα. Έχω καθαρή συνείδηση και είμαι ξεκάθαρος.
EL9 Esportiu

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου