Τετάρτη 4 Ιουλίου 2012

Ο Τίτο βιάζεται για στόπερ!


Η διαλογή λίγο πολύ έχει γίνει. Αυτό που χρειάζεται τώρα είναι να ξεκινήσουν οι διαπραγματεύσεις με τους κεντρικούς αμυντικούς που έχει επιλέξει η διοίκηση της Μπάρσα. Η περίπτωση του Τιάγκο Σίλβα είναι πλέον κάτι πολύ μακρινό, αλλά ευτυχώς για τους μπλαουγκράνα οι εναλλακτικές είναι και αρκετές και αξιόπιστες. Ήδη οι υπεύθυνοι έχουν αρχίσει να κάνουν τις πρώτες επαφές με τους παίκτες που βρίσκονται στην λίστα του Τίτο και του Ζούμπι. Ο Τίτο ειδικά, θέλει να κλείσει το θέμα της απόκτησης του στόπερ όσο γίνεται συντομότερα. Και αυτό γιατί η προσαρμογή ενός νεοφερμένου κεντρικού αμυντικού στην ομάδα, δεν είναι και η πιο εύκολη υπόθεση με δεδομένο το αγωνιστικό στιλ της Μπάρσα.



Η πιο περίπλοκη περίπτωση είναι του Χάβι Μαρτίνεζ. Όλοι ξέρουν ότι η ομάδα θέλει να τον αποκτήσει, αλλά τα 40 εκατομμύρια της ρήτρας του είναι ποσό απαγορευτικό. Ο ταλαντούχος Βάσκος είναι η πρώτη προτεραιότητα, αλλά όχι η μοναδική. Ο Ζούμπι και ο Τίτο, θα συνεχίσουν στην ίδια γραμμή που είχε χαράξει και ο Γκουαρντιόλα. Δηλαδή, προσεγγίζουν τους επιθυμητούς «στόχους» και τους εκπροσώπους τους προκειμένου να βολιδοσκοπήσουν διαθέσεις και κατά πόσο οι υποψήφιοι προτίθενται να βάλουν και αυτοί το χεράκι τους προκειμένου να επισπεύσουν ενδεχόμενη μεταγραφή.

Καταρχάς, από τον σύλλογο διαρρέει η βεβαιότητα ότι οι πρώτες προσεγγίσεις είχαν άκρως θετική ανταπόκριση. Η Μπάρσα προσφέρει συμβόλαιο μεγάλης διάρκειας και απολαβές αντίστοιχες περίπου με αυτές των Μασεράνο και Αντριάνο, μαζί με τα πριμ σε ατομικό και συλλογικό επίπεδο. Η Μπάρσα είναι τυχερή σε αυτό το θέμα, γιατί οι παίκτες που έχουν προσεγγιστεί δεν έχουν στις ομάδες τους απολαβές μεγαλύτερες από αυτές των 3 εκατομμυρίων ευρώ την σεζόν. Τα ονόματα των Μπαντστούρμπερ και Φερμάλεν ακούγονται πολύ τις τελευταίες μέρες. Ο Γερμανός και ο Ολλανδός είναι άκρως πρόθυμοι να πιέσουν τις ομάδες τους να τους αφήσουν να φύγουν για την Βαρκελώνη.

Το ψάξιμο λοιπόν έχει αρχίσει, αλλά η τελική απόφαση δεν έχει ακόμα ληφθεί από το τεχνικό τημ. Ο Ζουμπιζαρέτα και ο Βιλανόβα δεν θέλουν να φέρουν έναν παίκτη απλά για να πουν ότι η ομάδα έκανε μεταγραφή. Θέλουν να είναι βέβαιοι πως όποιος κι αν έρθει, αφενός θα προσφέρει σε αγωνιστικό επίπεδο και αφετέρου ότι θα ταιριάξει στην φιλοσοφία και την νοοτροπία της ομάδας, θα προσαρμοστεί δηλαδή με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στο κλίμα των αποδυτηρίων. Χρόνος υπάρχει, αλλά το ιδανικό θα ήταν να μην έχουμε πάλι ατελείωτα μεταγραφικά σίριαλ και σενάρια. Η φάση των πρώτων «δειλών» επαφών έχει ολοκληρωθεί και μένει τώρα η ομάδα να μπει δυναμικά σε παιχνίδια διεκδικήσεων. Τα ονόματα δεν είναι πολλά και η προετοιμασία ξεκινάει στις 16 του μήνα.

Σχεδόν όλα θα εξαρτηθούν από τον Χάβι Μαρτίνεζ. Η διοίκηση δεν προτίθεται να τινάξει την μπάνκα δίνοντας τα 40 εκατομμύρια της ρήτρας του, ούτε και να τεντώσει το σκοινί διαταράσσοντας τις εξαιρετικές σχέσεις που παραδοσιακά υπάρχουν με την ομάδα των Βάσκων. Τέλος, ας θυμόμαστε ότι υπάρχουν και οι φωνές εκείνες που ζητάνε υπομονή μέχρι να φανεί πώς πηγαίνει η προετοιμασία και ποιες θα είναι οι πραγματικές ανάγκες της ομάδας. Εξάλλου, οι μικροί των ακαδημιών είναι πάντα εκεί…

sport.es

Δεν υπάρχουν σχόλια: