Αν μέχρι το Σάββατο, η περίπτωση του Τσάβι Μαρτίνεζ ήταν η πρώτη στην ατζέντα του Τίτο γιά την ενίσχυση της άμυνας και του κέντρου, μετά την αποχώρηση του Σεϊντού Κεϊτά καθίσταται σχεδόν ... μονόδρομος γιά τους blaugrana. Ο Βάσκος διεθνής απ τη Ναβάρα, συγκεντρώνει όλ αυτά τα στοιχεία που επιθυμεί ο νέος τεχνικός της Μπάρσα, με κυριότερο ότι μπορεί να παίζει τόσο στο κέντρο της άμυνας όσο και σε ρόλο αμυντικού χαφ. Ωστόσο, η άκαμπτη στάση του προέδρου της Μπιλμπάο, του Ουρούτια, που έχει δηλώσει πως η ομάδα του δεν προτίθεται να πουλήσει τους παίκτες της και όποιος επιθυμεί να αγοράσει θα πρέπει να καταβάλει τη ρήτρα τους - "ούτε ένα ευρώ παρακάτω" καθιστά την απόκτησή του ιδιαίτερα δύσκολη. Καθώς τα 40 εκατομμύραι της ρήτρας του Μαρτίνεζ είναι ποσό που δεν μπορεί να πληρώσει η Μπάρσα.
Ωστόσο, ο ίδιος ο ποδοσφαιριστής δείχνει να μην συμφωνεί με την πολιτική του συλλόγου του. "Δεν νομίζω πως αξίζω 40 εκατομμύρια. Και δεν νομίζω να είναι κανείς διατεθειμένος να δώσει 40 εκατομμύραι γιά μένα", είχε δηλώσει πρόσφατα.
Αυτό που πλέον ελπίζει η Μπάρσα, είναι να πιέσει ο ίδιος ο παίκτης την κατάσταση, όπως είχαν κάνει οι Αλέξις και Σεσκ. Οι blaugrana είναι διατεθειμένοι να φτάσουν την προσφορά τους στα 30 εκατομμύρια και στη χειρότερη τ ων περιπτώσεων να προσθέσουν κάποιο έμψυχο αντάλλαγμα από τη δεύτερη ομάδα. Δεν προτίθενται όμως να πάνε παραπάνω σε καμία περίπτωση. Ολα δείχνουν πως η περίπτωση αυτή θα εξελιχθεί σε σήριαλ του καλοκαιριού. Ας ελπίζουμε να έχει αίσιο τέλος, όχι μόνο αγωνιστικό, αλλά και οικονομικό ...
Πηγή: ElMundoDeportivo.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου